حمایت سرویس های اطلاعاتی روسیه از داعش!/ پوتین از حوادث تروریستی پاریس اطلاع داشت!
حمایت سرویس های اطلاعاتی روسیه از داعش!/ پوتین از حوادث تروریستی پاریس اطلاع داشت!

عصر تبریز: خبری را که می خوانید ترجمه یکی از سایت های خبری ست که انتشار آن به منزله تأیید تمام یا بخشی از آن نمی باشد. می‌گویند دروغ هر چه بزرگ‌تر باشد، باورش آسان تر است.  پس از گسترش همکاری های نظامی فرانسه و روسیه در سوریه پس از حوادث تروریستی پاریس اکنون اخباری […]

عصر تبریز: خبری را که می خوانید ترجمه یکی از سایت های خبری ست که انتشار آن به منزله تأیید تمام یا بخشی از آن نمی باشد.

۱۴۴۸۳۰۵۵۲۲_۱

می‌گویند دروغ هر چه بزرگ‌تر باشد، باورش آسان تر است.  پس از گسترش همکاری های نظامی فرانسه و روسیه در سوریه پس از حوادث تروریستی پاریس اکنون اخباری کذب و هدفدار برای برهم زدن روابط پاریس و مسکو منتشر می شود.

رهبر شورشی های چچن:اسنادی در اختیار دارم که ادعای حمایت و کنترل سرویس های اطلاعاتی روسیه از داعش را ۱۰۰درصد تایید می کند!

عصر تبریز:به گزارش سایت خبری Teref.info احمد زاکایف رهبر شورشی های چچنی طبق ادعایی اعلام کرد: سرویس های امنیتی روسیه بر داعش نظارت دارند طوری که ولادیمیر پوتین حتی از حملات تروریستی فرانسه با خبر بود!

این ادعا چندی پیش توسط احمد زاکایف در مجله “Oksanoy Sokolovoy” مطرح شده است.

رهبر جدایی‌طلب چچن گفته است: اسنادی در اختیار دارد که ۱۰۰درصد تایید می کند سرویس های امنیتی و اطلاعاتی روسیه بر داعش نظارت دارند!

وی مدعی شده است: نظامیان متعهد به صدام در داعش فعالیت دارند، شما میدانید که آنها متحد کا گ ب و پوتین هستند، و نیروهایی از قفقاز شمالی به آنجا اعزام می شوند، این نیروها در بدو تشکیل داعش به آنجا فرستاده شده بودند، این عناصر متحد روسیه تاثیر و نفوذ زیادی روی نیروهای داعش دارند!

زاکایف همچنین گفته است: پوتین از حوادث تروریستی پاریس خبر داشت!

چرا که از این حوادث تروریستی در دنیا فقط  پوتین و روسیه ذینفع بودند! پس تصادفی دانستن این حوادث ساده لوحی است!

 

احمد زاکایف کیست؟

احمد خلیدوویچ زاکایف، متولد ۲۶ آوریل ۱۹۵۹ در منطقه قزاقستان شوری، معاون سابق نخست وزیر جدایی طلب چچن است. او همچنین وزیر خارجه دولت چچن (منتصب اصلان مسخدوف اندکی پس از انتخابش در ۱۹۹۷ و دوباره در ۲۰۰۶ توسط عبد الحلیم سادولایف) بود. در خلال جنگ اول چچن زاکایف در نبردها به نفع گروزنی و عملیات نظامی، و نیز در مذاکرات سطح بالا با طرف روسی شرکت کرد . در سال ۲۰۰۲، روسیه او را، که در آن زمان در تبعید بود، به شرکت در جرایمی از جمله عملیات تروریستی متهم کرد. در سال ۲۰۰۳ دادگاه بریتانیا تقاضای استرداد را به دلیل نبود مدارک رد کرد و اعلام کرد که اتهامات انگیزه سیاسی داشته، و احتمال زیادی وجود دارد که زاکایف در صورت بازگردانده شدن به مسکو مورد شکنجه قرار گیرد.