پشت پرده شایعه حضور توره در تراکتور
پشت پرده شایعه حضور توره در تراکتور
مهاجم سنگالی تمایل خود را برای پیوستن به تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد.

به گزارش عصرتبریز، باشگاه تراکتور بعد از جدایی فورچونه به دنبال تقویت خط حمله خود است و شنیده می شود برخی از دلال ها و واسطه ها پیشنهاد جذب ابراهیم توره را به تراکتوری ها دادند. علاوه بر این ابراهیم توره مهاجم سنگالی در صفحه اجتماعی خود با گذاشتن نماد تراکتور، تمایلش برای حضور در این تیم تبریزی نشان داده است. همچنین استوری این بازیکن در هواپیما شائبه حضورش در ایران را قوت بخشید.

به هر حال ابراهیم توره سابقه حضور در تیم های فوتبال پرسپولیس، سپاهان و پیکان را دارد و عملکرد درخشانی هم در لیگ ایران داشته است. توره مدتی هم در تیم های عجمان، موناکو، النصر امارات، لیائو نینگ و گازالک آژاکسیکو بازی کرده، اما درخشش آن چنانی در این تیم ها نداشته است. توره در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در تیم آژاکسیو در لیگ دو فرانسه حضور داشت و در ۱۶ بازی ۵ گل به ثمر رساند. نکته مهم اینکه او از سال ۲۰۱۸ تا کنون در هیچ تیمی بازی نکرده و این یک نکته مهم است که تراکتوری ها باید به آن توجه جدی داشته باشند.

البته تراکتوری ها به خبر جذب توره واکنش نشان دادند و این موضوع را گمانه زنی رسانه ها مطرح کردند، اما  برخی از دلال ها تلاش می کنند که این بازیکن به سرخپوشان تبریزی بپیوندد.

توره