پزشکیان: مقصر دانستن دولت در رکود حاکم عوام فریبی است
پزشکیان: مقصر دانستن دولت در رکود حاکم عوام فریبی است
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مقصر دانستن دولت فعلی در موضوع رکود در کشور نوعی فرار به جلو و عوام فریبی است.

به گزارش عصرتبریز، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره وضعیت رکود اقتصادی در کشور، گفت: رفع این رکود به سادگی انجام‌پذیر نیست.

وی از پیچیده بودن حل معضلات اقتصادی سخن گفت و اظهار داشت: در همه دولت‌های قبل نیز مدیران درباره حل مشکلات اقتصادی قول مساعد داده بودند اما آیا این اتفاق افتاد؟

پزشکیان شعار دادن و محکوم کردن یکدیگر را راه حلی نامناسب برای رفع مشکلات اقتصادی به ویژه رکود کنونی حاکم بر کشور برشمرد و گفت: از آنجا که ما مبنا و مستندی دقیق نداریم که به کجا می‌خواهیم برویم و برسیم هر دولت و مدیری که بر سر کار می‌آید بر مبنای سلیقه خود عمل می‌کند.   وی مشکل اصلی مملکت را رکود، بیکاری و عدم توسعه خواند و افزود: رکود مسئله تازه‌ای نیست و باید دید چه کسانی مسبب آن در کشور هستند؟

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل که عامل رکود فعلی است با «احسنت» و «به به و چه چه» کسانی مواجه شد که خود، منتقد رکود امروز هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رکود زاییده این دولت نیست خاطرنشان کرد: مقصر دانستن دولت فعلی در موضوع رکود در کشور نوعی فرار به جلو و عوام فریبی است.