لغو بازی تراکتور-سایپا در حیطه وظایف هیات فوتبال نیست
لغو بازی تراکتور-سایپا در حیطه وظایف هیات فوتبال نیست
مسئول برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سایپا اعلام کرد که تا این لحظه برگزاری دیدار فردای این دو تیم قطعی است.

به گزارش عصرتبریز، بعد از ظهر امروز، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان آذربایحان شرقی اعلام کرد که با توجه به بارش سنگین برف، امکان برگزاری بازی تیم های تراکتور و سایپا در روز جمعه وجود ندارد.

ساعاتی بعد اما، مسئول برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سایپا با واکنش به ادعای هیات فوتبال استان آذربایحان شرقی، خبر یاد شده را تکذیب کرد. جواد خلیفه‌ سلطان در این باره به تسنیم گفت: هم‌اکنون در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور دارم و حدود ۵۰ کارگر در حال آماده‌سازی زمین چمن برای برگزاری این مسابقه هستند. با توجه به شرایط جوی، تا این لحظه دیدار تراکتور – سایپا فردا (جمعه) برگزار خواهد شد. تعجب می‌کنم که چرا هیئت فوتبال آذربایجان شرقی چنین موضوعی را اعلام کرده است. این موضوع در حیطه وظایف و اختیارات بنده به عنوان مسئول برگزاری بازی و داوران مسابقه است نه هیئت فوتبال استان.

حال باید دید که در نهایت تکلیف بازی تراکتور و سایپا چه خواهد شد؟ کشمکش فعلی بین سازمان لیگ و هیات فوتبال استان نشان می دهد که هماهنگی های لازم در این خصوص انجام نشده و هر لحظه امکان اتخاذ تصمیمات آنی وجود دارد.