در راستای استقرار نظام های کیفی و ارتقای رضایتمندی مشتریان «مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز راه اندازی شد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، در راستای استقرار نظام های کیفی و ارتقای رضایتمندی مشتریان، «مرکز تماس تلفنی» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهردای تبریز تشکیل و اجرایی گردید تا از طریق آن عملیات ثبت و پیگیری درخواست ها، شکایات، پیشنهادات، پاسخگویی بهینه به نیازها و حل مشکلات مشتریان سریع تر حاصل شود.

استقرار این واحد سبب دستیابی به اهداف مورد نظر این مجموعه از جمله ساماندهی فعالیت توزیعی کارکنان و افزایش کارایی آنان در ارائه سرویس ها، شناخت فرصت های جدید، کاهش تهدیدات، کاهش هزینه ها و بهبود عرضه خدمات به مشتریان خواهد بود.

در آینده ی نزدیک این سیستم برای کل مجموعه شهرداری تبریز توسعه خواهد یافت و با بهره گیری از این سیستم علاوه بر تماس های تلفنی، سیستم فاکس یکپارچه و پرداخت قبوض شهرداری نیز امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است شماره تماس «مرکز تماس تلفنی»۴۱۵۱ بوده و شهروندان محترم می توانند از طریق این شماره با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در ارتباط باشند.

انتهای پیام/