دستگاه‌‌های اجرایی برتر آذربایجان‌شرقی معرفی شدند
دستگاه‌‌های اجرایی برتر آذربایجان‌شرقی معرفی شدند
با برگزاری بیست و سومین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی در حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دستگاه‌های اجرایی برتر استان معرفی شدند.

به گزارش عصرتبریز، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی شامگاه سه‌شنبه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در محل استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شده و از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در این مراسم تجلیل شد.

۵۲ دستگاه و شرکت آذربایجان‌شرقی در این جشنواره شرکت کرده بودند که از میان این تعداد، پنج دستگاه با کسب مجموع امتیاز بالا، دو دستگاه با رشد بالای نسبت به روند دو سال گذشته و سه دستگاه به عنوان دستگاه خدمات برتر معرفی شده و با اهدای لوح و تندیس از زحمات مدیران این دستگاه‌ها قدردانی شد.

در شاخص عمومی و اختصاصی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، بهزیستی، جهاد کشاورزی، شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی منتخب شدند.

همچنین شرکت توزیع برق، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی نیز به عنوان دستگاه‌هایی که بیشترین رشد عملکرد را در دو سال گذشته داشته‌اند، معرفی شدند.

اداره کل تأمین اجتماعی، فرودگاه‌ها و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این آئین به عنوان دستگاه‌های اجرایی دارای خدمات برتر بر اساس نظر ستاد استانی شهید رجایی انتخاب شده و از زحمات مدیران این دستگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.