ایمان سلیمی در آستانه بازگشت به تراکتور
ایمان سلیمی در آستانه بازگشت به تراکتور
مدافع سابق تراکتور در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.

به گزارش عصر تبریز، ایمان سلیمی پس از درخشش در تراکتور مورد توجه چند تیم خارجی قرار گرفت و پس از فسخ قرارداد خود با تراکتور در آستانه پیوستن به یک تیم یونانی قرار گرفت. در این میان اما مشکلاتی به وجود آمد که این بازیکن لژیونر شد. حال با توجه به اینکه فسخ قرارداد او منوط به عقد قراردادش با یک تیم خارجی بوده، باشگاه تراکتور به دنبال بازگرداندن این بازیکن است.

هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه آیا این باشگاه به دنبال بازگرداندن ایمان سلیمی است یا خیر، گفت:

ایشان بازیکن خیلی خوبی است و فسخی انجام داده است. شرط فسخ این بوده که به یک باشگاه اروپایی برود تا بتواند قراردادش را فسخ کند. ایشان مبلغی را به حساب باشگاه واریز کرده است که باشگاه به وی اعلام کرده باید مبلغ بیشتری پرداخت کند. از آنجایی که ایشان به یک باشگاه اروپایی نرفته است، خود به خود فسخی که انجام داده است باطل است.

او ادامه داد:

می گویند که ایشان یک قراردادی کوتاه مدتی با یک باشگاه یونانی منعقد کرده است. بازیکنانی که با یک باشگاهی قرارداد می بندند و فسخ کرده و به باشگاه دیگری می روند، اصطلاحا به آن پل زدن می گویند و فیفا اعلام کرده این افراد تا ۱۶ ماه نمی توانند به تیمی بپیوندند. اگر ما ۵۰ درصد راضی باشیم ایشان برگردد، سلیمی باید بیشتر از اینها راضی باشد به تراکتور برگردد.

لازم به ذکر است که مذاکرات بین طرفین در حال انجام است و در صورتی که ایمان سلیمی شرایط باشگاه تراکتور را بپذیرد شاهد بازگشت دوباره او به جمع سرخ پوشان آذربایجان خواهیم بود.