راه‌اندازی سیستم خدمات غیرحضوری درخواست انواع گواهی
راه‌اندازی سیستم خدمات غیرحضوری درخواست انواع گواهی
راه‌اندازی آزمایشی سیستم خدمات غیرحضوری درخواست انواع گواهی با همکاری سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز آغاز شد.

به گزارش عصرتبریز، اکبر پورخردمند، شهردار منطقه ۱ تبریز در این جلسه اظهار داشت: با راه‌اندازی این سیستم شاهد ارائه خدمات غیرحضوری جهت ثبت انواع درخواست گواهی اعم از گواهی معامله، پروانه ساخت و پایانکار، استعلامات بانکی و… خواهیم بود.

شهردار منطقه یک گفت: در این سیستم شهروندان می‌توانند بدون حضور در منطقه نسبت به پیگیری درخواست خود از شهرداری از طریق این سامانه روندکار را آنلاین مشاهده و پرداخت نمایند.

وی همچنین افزود: در این سیستم که با وارد شدن به سامانه http: //citizen.tabriz.ir شهروندان می‌توانند به راحتی امورات خود را پیگیری و اقدام و از حضور در شهرداری خودداری نمائید، و در مسابقات فرهنگی و کتابخوانی نیز می‌توانند شرکت کنند.

شایان ذکر است، واحدهای شهرسازی، نوسازی، اجرای احکام و درآمد جهت راه‌اندازی و آموزش‌های لازم در خصوص راه‌اندازی این سیستم با حضور کارشناسان این امر در جلسه حاضر شدند.

شایان ذکر است در این سیستم که به صورت آزمایشی با حضور کارشناسان سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز آغاز و راه‌اندازی شد، پس از آموزش‌های کامل و جمع‌بندی‌های آزمایشی رسماً آغاز به کار خواهد نمود.