نقش موثر بسیج خواهران در برنامه‌های فرهنگی
نقش موثر بسیج خواهران در برنامه‌های فرهنگی
فرمانده سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا نقش بسیج خواهران را در برنامه‌های فرهنگی شهرداری موثر خواند.

به گزارش عصرتبریز، رحیم ملاحسینی با بیان اینکه توان بسیج شهرداری در راستای کمک به مدیریت شهری است، اظهار کرد: تعامل و همکاری بین واحدها نقطه عطف در خدمات‌رسانی است و موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج برگرفته از آحاد مردم است، تاکید کرد: بسیج دارای ظرفیت‌های فراوانی برای خدمت به مردم و ترویج ارزش‌های انقلابی است.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا با تاکید بر نقش و اهمیت آموزش در افزایش بهره‌وری و کارایی کارکنان، تصریح کرد: نخبه‌پروری و حمایت از افراد توانمند باید به فرهنگ سازمانی تبدیل شود.

رحیم ملاحسینی به نقش موثر بسیج خواهران در برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه چهار تبریز اشاره و عنوان داشت: باید نقش خواهران در این برنامه‌ها تقویت شود.

در ادامه اکبر امجدی شهردار منطقه ۴ تبریز طی سخنانی با اشاره به نقش بسیج به عنوان عنصر مهم و فعال در ایجاد فضای خدمت‌رسانی، بیان داشت: بسیج با فعالیت‌ها و رویکردهای خود به عنوان یکی از عوامل مهم در سازمان می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در تکریم ارباب رجوع و خدمت‌گزاری به مردم بسیار حائز اهمیت است، گفت: یک کارمند بسیجی مسئولیت به مراتب سنگین‌تری دارد و در بین سایر همکاران یک الگو به شمار می‌رود.

شهردار منطقه ۴ تبریز همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه، تصریح کرد: به منظور تحقق اهداف انقلاب نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین آحاد جامعه، ضرورت دارد.