خدادادی: ولایت و امنیت بزرگترین نعمت در کشور است
خدادادی: ولایت و امنیت بزرگترین نعمت در کشور است
ملکان - نماینده اسبق مردم ملکان، نعمت ولایت و امنیت را بزرگترین نعمت برای مردم و کشور دانست و گفت در سایه وجود نعمت رهبری و هدایت های داهیانه ایشان و جانفشانی نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی امروز کشور ما به جزیره امن در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش عصرتبریز، سلمان خدادادی عصر روز شنبه در اجتماع بیش از ۵ هزار تن از اهالی شهرستان ملکان در حسینیه هدایت ملکان افزود: علیرغم وجود جنگ و ناامنی در کشورهای همسایه و خاورمیانه، ایران اسلامی به برکت وجود ولایت امر حضرت آیت الله خامنه ای و تلاشهای شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی از امنیت کامل برخوردار است.

کاندیدای شاخص دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ملکان، حضور حداکثری در پای صندوقهای رای را خواستار شد و گفت مهم نیست رای دهندگان به چه کسی و چه گروهی رای می دهند مهم این است که در پای صندوقهای رای حضور حداکثری داشته و با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی برنند.

وی بر حضور مردم ملکان در انتخابات خبرگان رهبری نیز تاکید کرد و گفت وجود بزرگانی همچون آیت الله مجتهد شبستری و آیت الله پورمحمدی و سایرین افتخار و نعمت بزرگی برای استان محسوب می شوند.

نماینده دوره های پنجم تا هشتم مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه سخنان خود جوانان ملکانی را پاک ترین و در عین حال مظلوم تریم جوانان استان و کشور دانست و از برخی اقدامات از جمله طومارنویسی و پرونده سازی ها انتقاد و گفت هدف من از حضور در انتخابات پایان دادن به بداخلاقی ها و پرونده سازی های مغرضانه است.

سلمان خدادادی به حضور مردم ملکان در هشت سال جنگ تحمیلی نیز اشاره و اظهار کرد: در طول جنگ اعزام به جبهه جوانان ملکانی در مقایسه با جمعیت شهرستان همیشه زبانزد در استان بود و با توجه به جمعیت بیشتر از سایر شهرهای همجوار بود.

وی رعایت نظم و قانون از سوی هواداران خود در طول ایام تبلیغات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و گفت: هر ۱۲ کاندید موجود در حوزه انتخابیه ملکان برای بنده مورد احترام بوده و همه موظف به رعایت شان و احترام آنها و هوادارانشان هستند.

خدادادی راه انداختن کاروان در سفرهای ستاد انتخاباتی خود به شهرها و روستاهای شهرستان ملکان را ممنوع کرد و گفت: از این لحظه از هواداران خود درخواست می کنم به زندگی روزمره خود بازگردند و اجازه دهند بنده شخصا و به تنهایی به دیدار مردم شریف شهرهای لیلان و مبارک شهر و روستاهای اطراف بروم و لذا راضی به زحمت هواداران خود و به راه افتادن کاروان و خودروها نیستم.

فرمانده سابق سپاه ملکان در ادامه سخنان خود به تشریح برخی عملکرد خود طی چهار دوره نمایندگی پرداخت و تعطیلی پروژه های مهم شهرستان ملکان از جمله کارخانه ذوب آهن و سد قوشقیه و غیره در طول سالهای گذشته را مورد انتقاد قرار داد.

وی در پایان همگان را به احترام گذاشتن به تصمیمات شورای نگهبان دعوت کرد و از واقع بینی و رعایت دقیق قانون توسط شورای نگهبان و هیات های نظارت قدردانی کرد.

خدادادی همچنین از اقدامات خوب فرماندار ملکان در برگزاری سالم و پرشکوه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی قدردانی کرد و گفت: با توجه به مشاهداتی که کرده ام آقای اسکندرزاده انصافا فرمانداری هستند که دلسوز برای مردم ملکان و  پیگیر مشکلات منطقه هستند.

وی در پایان از تلاش های هیات های نظارت و اجرایی در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم نیز تجلیل کرد.