دستگیری دزد دوچرخه‌های تبریز
دستگیری دزد دوچرخه‌های تبریز
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه با ۵۵ فقره سرقت در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش عصر تبریز، سردار حسین عبدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی با اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به ۵۵ فقره سرقت دوچرخه در شهر تبریز اعتراف کرد که در این راستا یک مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده هر دو به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار عبدی با بیان اینکه ارزش دوچرخه‌های مسروقه توسط کارشناسان بیش از ۳ میلیارد ریال تعیین شده است، افزود: مال‌باختگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی استان واقع در منطقه “مارالان” نسبت به تحویل دوچرخه خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در پایان با بیان اینکه سارق دوچرخه‌ها از مجتمع‌های مسکونی سرقت می‌کرد، بیان داشت: به کارگیری نگهبانان هوشیار و مورد تایید مراکز حفاظتی و انتظامی پلیس توصیه می‌شود و همچنین استفاده از قفل و زنجیر و رعایت موارد ایمنی در پیشگیری از سرقت دوچرخه مورد تاکید پلیس است.