بسیجیان در تمامی بحران‌ها سپر بلای مردم هستند
بسیجیان در تمامی بحران‌ها سپر بلای مردم هستند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان همواره در تمامی بحران‌ها سپر بلای مردم هستند.

به گزارش عصرتبریز، سردار حسین سلامی عصر امروز یک شنبه در همایش اقتدار عاشورایی سپاه ناحیه تبریز گفت: جاودانگی اسلام به برکت حضور زنان و مردانی است که در موقعیت‌های سخت و خطیر برای دفاع از حریم اسلام در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز وقتی صحنه رویارویی اسلام و کفر را می‌بینیم، نصرت و پیروزی اسلام را شاهد هستیم. اسلام به قلب‌های شما اطمینان و سکینه عطا فرموده و این خصوصیت همراه شماست.

سلامی با تاکید بر اینکه امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم، ادامه داد: ما امروز رژیم سعودی را که بتواند به هر شکل ممکن به یک ملت بی دفاع مثل یمن حمله کند را نمی‌بینیم.

وی با تاکید بر اینکه صدای این قدرت‌ها در حال خاموشی است، افزود: اسلام، موانع بزرگی را پشت سر گذاشته و امروز جوانه‌های امید در قلب جوانان امیدوار جهان در حال رویش است.

سلامی با اشاره به اینکه در داخل کشورمان با وجود همه فشارهای طبیعی یا تحمیلی، ملت ایران در حال مقاومت بوده و اکنون این موانع درحال برداشته شدن است، گفت: سختی‌ها درحال آسان شدن است و جاده‌ها در حال هموار شدن. مسلمانان در حال قد کشیدن هستند و حیات در جامعه جاری شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دلیل این پیروزی‌ها مقاومت مردم بزرگ ایران است، ابراز داشت: وقتی سیل، زلزله یا کرونا می‌آید، این مردم بزرگ ایران و بسیجیان هستند که به کمک یکدیگر می‌شتابند. این بسیجیان هستند که در همه جا سپر بلای مردم می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز همه دنیا به وجود یک ملت که بیش از ۴ دهه در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاده غبطه می‌خورد، نام ایران با عظمت، مهربانی، پیشرفت و انسجام و اتحاد تعریف می‌شود.