سبقت به موقع تراکتور از بحران
سبقت به موقع تراکتور از بحران
تراکتور توانست با یک پیروزی شیرین در تبریز، از بحران خارج شده و ۳ امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کند.

به گزارش عصرتبریز، تراکتور و نفت مسجدسلیمان دو تیمی که در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی کسب نکرده بودند، برای خروج از بحران در استادیوم بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که شاگردان سولدو با ارائه یک بازی خوب و برتر، با ۲ گل از سد حریف خود گذشتند و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان دادند.

این بازی با حملات پردامنه تراکتور آغاز شد. شاگردان سولدو از همان ابتدا ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات خطرناکی را به روی دروازه حریف تدارک دیدند. ۲ ارسال از چپ و راست در کمتر از یک دقیقه، باعث شکل‌گیری موقعیت های نصف و نیمه‌ای برای تراکتور شد ولی بی‌نتیجه بود.

در دقیقه ۱۳ گل تراکتور زمینه‌سازی شد. ابتدا محمد عباس‌زاده روی یک پاس پشت مدافعین صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافع نفت راهی اوت شد. همان اوت را عبدالله ناصری به رضا دهقانی سپرد و این بازیکن از گوشه محوطه جریمه با شلیکی محکم و دیدنی به گوشه دروازه نفت فرستاد و گل نخست بازی را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند.

در ادامه تراکتور باز هم فرصت این را داشت تا اختلاف را بیشتر کند که ضربه سر آرش قادری روی کرنر ارسال رزاق پور به خطرناک‌ترین شکل ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۲۳ نفت بهترین فرصت ممکن برای زدن گل تساوی را داشت که ارسال کرار جاسم به دهانه دروازه نصیب مجدمی پور شد ولی این بازیکن قدر موقعیت بزرگ به دست آمده را ندانست و در نهایت نیمه نخست با تساوی یک – صفر به پایان رسید.

هر چقدر که دقایق نخست نیمه اول گرم و پر موقعیت دنبال شد اما در ۴۵ دقیقه دوم تیم ها فرصت‌های زیادی برای گلزنی به دست نیاوردند. از جمله موقعیت‌های نه چندان جدی نیمه دوم می‌توان به ضربه کرنری اشاره کرد که به تیر دوم دروازه نفت ارسال شد ولی مهاجمان تراکتور در دهانه دروازه قدر این توپ را ندانستند ضمن اینکه محمد بلبلی درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در لحظات پایانی بازی و در حالیکه نفتی‌ها برای رسیدن به گل تساوی سخت تلاش می‌کردند و به روی دروازه تراکتور هجوم آورده بودند، تبریزی‌ها با استفاده از یک ضدحمله صاحب موقعیت خوبی شدند و پاس واسعی به نریمان جهان رسید و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق توپ را به تور دروازه حریف چسباند و پیروزی تراکتور را قطعی کرد. این بازی در نهایت با پیروزی دو بر صفر تراکتور برابر نفت مسجدسلیمان به پایان رسید و شاگردان زونیمیر سولدو جمع امتیازات خود را به عدد ۱۱ رساندند و به رتبه نهم جدول رده‌بندی صعود کردند.