تشکیل پرونده قضایی برای مدیران دولتی در عجب‌شیر
تشکیل پرونده قضایی برای مدیران دولتی در عجب‌شیر
دادستان عجب‌شیر از تشکیل پرونده قضایی برای مدیران دولتی در عجب‌شیر به جهت اهمال در حفاظت و مراقبت از بیت‌المال خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اهمال در حفاظت و مراقبت از بیت‌المال برای مدیران دولتی در عجب‌شیر، پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: بنا به گزارش پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر وقوع سرقت از یکی از انبارهای ادارات دولتی در بررسی‌های اولیه کاشف به عمل آمد، محل متعلق به یکی از ارگان‌های تابعه و زیرمجموعه جهاد کشاورزی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب عجب‌شیر، ادامه داد: متاسفانه چندین ساختمان مجهز به دستگاه‌های سردخانه‌ای و ژنراتور و تجهیزات الکترونیکی در زمینی با مساحت بالغ بر چندین هکتار بدون نگهبان رها شده بود که مورد سرقت واقع شده است.

وی اضافه کرد: در جریان سرقت این انبارها خسارات زیادی که بیش از یک میلیارد تومان تخمین زده می‌شود به اموال بیت‌المال وارد آمده است.

زمانی یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته و تلاش‌های ارزنده عوامل انتظامی و بالاخص پلیس آگاهی شهرستان قسمتی از اموال مسروقه که مورد تخریب کلی بودند، کشف شده است.

دادستان عجب‌شیر ادامه داد: اهمال و کوتاهی مدیران سازمان دولتی مربوطه در مراقبت از بیت‌المال باعث به سرقت رفتن اموال دولتی و ورود خسارت شده که در این خصوص برای مدیر شهرستانی و رئیس سازمان دولتی پرونده قضایی تشکیل شده و تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: افرادی که هیچ احساس مسوولیتی نسبت به مراقبت از اموال دولتی و بیت‌المال ندارند، نباید در سمت‌های مدیریتی به‌کار گرفته شوند، به‌عنوان مدعی‌العموم تعقیب و مجازات چنین افرادی که موجب تضییع اموال عمومی می‌گردد را پیگیر خواهیم شد.