چاله عمران، چاله گفت‌ و‌ گو شد!
چاله عمران، چاله گفت‌ و‌ گو شد!
سومین تریبون آزاد دانشجویی با حضور دانشجویان و تعدادی از مسئولین دانشگاه تبریز در محوطه‌ی آمفی تئاتر روباز(معروف به چاله عمران) این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، این تریبون باحضور تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار و موضوعات و مطالبات مختلفی از سوی دانشجویان مطرح شد.

تورم و گرانی، مشکلات مختلف جوانان از جمله شغل، مسکن و ازدواج، ناکارآمدی برخی از مسئولین حاضر در پست‌های مختلف مسئولیتی، ضرورت برخورد با اغتشاش‌گران، جداکردن صف دانشجویان مطالبه گر و معترض از فتنه گران، حفظ جایگاه و شان بانوان و دختران و… از جمله موضوعات مطرح شده در این تریبون بود.

گفتنی است این سومین تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه تبریز بعد از وقایع اخیر بود که با استقبال پرشور و پر تعداد دانشجویان مواجه و به‌مدت ۱.۵ ساعت در آمفی تئاتر روباز دانشگاه تبریز در فضایی کاملا سالم و بدون هیچ حاشیه برگزار شد.

لازم به ذکر است؛ دکتر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز در جریان وقایع اخیر دانشگاه با حضور در میان دانشجویان قول ایجاد جلسات گفت‌وگو و برگزاری تریبون آزاد را در دانشگاه تبریز داده بود که برهمین اساس و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برای سومین روز متوالی تریبون آزاد دانشجویی در این دانشگاه برگزار شد.

یادآور می شود؛ برای تامین امنیت حضار و سخنرانان دانشجویی تریبون آزاد هیچ عکس و یا فیلمی از نزدیک ثبت و ضبط نمی شود.