رییس هیات تیراندازی آذربایجان شرقی انتخاب شد
رییس هیات تیراندازی آذربایجان شرقی انتخاب شد
لیدا فریمان با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی آذربایجان شرقی، به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش عصرتبریز، در این مجمع که روز دوشنبه و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رئیس مجمع و مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی کشور و نائب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل برگزار شد خانم فریمان ۱۸ رای از ۲۱ رای ماخوذه را کسب کرد و برای چهار سال ریاست هیات تیراندازی را برعهده گرفت.

دبیر فدراسیون تیراندازی در این مجمع با بیان اینکه کارها و اقدامات خوبی در راستای توسعه و رشد این رشته در آذربایجان شرقی صورت گرفته است، گفت: این اقدامات به شکوفایی استعدادها و توانمندسازی آنها ، رشد این رشته جذاب و همگانی شدن آن کمک می کند.

مهدی مبینی افزود: امکانات مناسبی در سالن های ورزشی میرداماد و باغشمال تبریز فراهم شده است و باید از این زیرساخت ها در راستای شناسایی استعدادها استفاده بهینه شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی به انتخاب خانم فریمان به عنوان رییس هیات اشاره و اضافه کرد: کسی که مسئولیت این هیات را قبول می کند باید عشق و پشتکار به رشته تیراندازی داشته باشد تا موفقیت های هیات را به جامعه نشان دهد و خوشبختانه خانم فریمان در این رشته شناخته شده هستند و با استفاده از تخصص خودشان، می توانند اهداف این رشته را در استان آذربایجان شرقی راهبری کنند.

مبینی گفت: این رشته در آذربایجان شرقی به لحاظ نیروی انسانی و زیرساختی پتانسیل خوب و بالایی دارد و با حضور اساتید و ورزشکاران سرشناس روزهای خوبی نیز در این استان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: حفظ بزرگسالان و توجه ویژه به نوجوانان و جوانان اولویت فدراسیون در این رشته ورزشی است و در کنار آن، از سایر نهادهای متولی ورزش باید به خوبی استفاده شود و حلقه های ورزش دانش‌آموزی و دانشجویی در کنار یکدیگر دارای ظرفیت فراوانی است و زیربنای استعدادیابی های دانش آموزان در مدارس بوده و آموزش و پرورش نقش به سزایی در این موضوع دارد.