شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی فشرده نسبت به واگذاری تامین نیروی انسانی به شرح جدول ذیل اقدام نماید:
در صورت تمایل به شرکت در مناقصه رعایت نکات ذیل الزامی است.
۱. زمان و محل و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ ۱۴۰۲/۲/۴ لغایت ۱۴۰۲/۲/۹ به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.
– سامانه تدارکات الکترونیک دولت(دریافت اسناد) www.setadiran.ir
– پایگاه اطلاع رسانی معاملات شرکت توانیر به آدرس(ملاحظه آگهی) www.tavanir.org.ir
۲. آخرین مهلت و محل تحویل و بازگشایی پاکات: پیشنهاد دهندگان ضمن بارگذاری تصویر کلیه مدارک پاکت های(الف، ب، ج) در سامانه تدارکات الکترونیک دولت تا ساعت ۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ نسبت به تحویل اصل پاکت الف طبق شرایط درج شده در اسناد مناقصه تا ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ به دبیرخانه مرکزی شرکت به آدرس تبریز بلوار استاد شهریار خیابان گلکار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اقدام نمایند. پیشنهادات واصله پس از ارزیابی کیفی شرکت کنندگان در ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ با حضور اعضای کمیسیون در دفتر امور تدارکات افتتاح خواهد شد.
۳. سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
۴. پیشنهاد دهنده مکلف است معادل سپرده تضمین های معتبر از جمله واریز نقدی، ضمانتنامه بانکی و … اقدام و در پاکت الف ارایه نماید. توضیح اینکه به پیشنهادهای فاقد سپرده های مخدوش و سپرده های کمتر از میزان مقرر و چک شخصی و فاقد امضا، مخدوش مشروط پیشنهاداتی که بعد از انقضا مدت مقرر در بند ۲ آگهی مناقصه واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۵. هزینه چاپ آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه است.
شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی