فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای
(نوبت اوّل)
اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی در نظر دارد برگزاری دهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز (۲۶ لغایت ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۲) را از طریق مناقصه و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه از ساعت ۱۸ مورخه ۹/۶/۱۴۰۲ می باشد.
لذا از کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی (بومی استان آذربایجانشرقی) که دارای مجوز فعالیت از مراجع ذیصلاح با موضوع فعالیت برپایی- برگزاری – خدمات نمایشگاهی باشند، دعوت بعمل می آید جهت دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و پس از تکمیل، اسناد و قیمت پیشنهادی خود را در سامانه مذکور ثبت نموده و علاوه بر آن پاکت «الف» را تحویل دبیرخانه اداره کل به آدرس: تبریز – خیابان ارتش جنوبی – تقاطع خیابان مصلی – ساختمان مرکزی، نمایند.
– مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه: ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخه ۲۲/۰۶/۱۴۰۲ می باشد.
– مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: ساعت ۱۳ روز پنجشنبه مورخه ۰۶/۰۷/۱۴۰۲ می باشد.
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه فقط به یکی از صورتهای زیر به دستگاه مناقصهگزار تسلیم میشود:
- رسید بانکی واریز وجه به حساب شماره ۴۰۵۴۰۲۶۲۰۷۵۶۵۵۶۷ (بانک مرکزی ایران)
( شناسه واریز ۹۳۳۱۱۳۷۵۴۱۱۳۷۹۱۲۰۵۵۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳ )
۱-۱: درج شماره حساب شبا بنام شرکت کننده و شماره تلفن همراه، بصورت دقیق و خوانا در پشت رسید بانکی، جهت استرداد الزامی است و شرکت کنندگان باید بلافاصله جهت تأیید پرداخت خود با در دست داشتن فیش واریزی، به امور مالی اداره کل واقع در ساختمان مرکزی مراجعه نمایند.
- ضمانتنامه بانکی به نفع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، با کد اقتصادی: ۴۱۱۳۶۸۶۴۶۵۷۷ و شناسه ملی: ۱۴۰۰۰۱۹۷۶۲۰ و شماره شبا: IR880100004054026207565567
۲-۱: مدت اعتبار ضمانتنامه برابر با اعتبار پیشنهادها بوده و حداقل ۳ ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها می باشد و برای ۳ ماه دیگر نیز قابل تمدید میباشد. بدیهیاست ضمانتنامههای بانکی باید طبق فرمهای مورد قبول تنظیم و بنام شرکت باشد.
أ. پرداخت صورت وضعیتها بصورت نقدی و متناسب با تخصیص اعتبار، دریافتی از خزانه و پس از ارائه صورت وضعیت و اسناد مثبته به ذیحسابی خواهد بود.
پیشنهادات واصله در تاریخ ۰۸/۰۷/۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۰ روز شنبه در محل دفتر امور پیمان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان واقع در ساختمان مرکزی مفتوح خواهد شد.
بدیهی است ثبت نام اولیه مناقصه گران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) جهت دریافت اسناد مناقصه الزامی بوده و هزینه چاپ آگهی بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار: ۳۵۵۷۴۳۸۱-۰۴۱ مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۱۴۵۶ و ۴۱۹۳۴-۰۲۱
دفتر ثبت نام استان تهران: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱ دفتر پشتیبانی استان آذربایجانشرقی: ۳۵۵۶۶۹۷۷-۰۴۱
اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها، در سایت (www.setadiran.ir) ، بخش « ثبت نام/ پروفایل» و « تأمین کننده/ مناقصه گر» موجود است.
روابط عمومی اداره کل