رفتار برخی مدیران در برابر شورا گستاخانه است/ متاسفانه در شورا هم کلام و هم دل نیستیم
رفتار برخی مدیران در برابر شورا گستاخانه است/ متاسفانه در شورا هم کلام و هم دل نیستیم

برخی‌ها در اتفاقات اخیر دنبال موج سواری هستند و از هم اکنون که نزدیک به ۱۵ ماه از عمر شورای چهارم مانده قصد تبلیغات برای شورای پنجم را دارند.

عصر تبریز:رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز از رفتار گستاخانه برخی مدیران در برابر شورا انتقاد کرد و گفت: برخی در اتفاقات اخیر قصد موج سواری دارند و به نوعی فعالیت‌های انتخاباتی‌شان را شروع کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، فریدون بابایی‌اقدم در جلسه امروز شورای شهر تبریز با گستاخ خواندن برخی از مدیرانی که به بهانه اتفاقات اخیر به جایگاه شورای شهر توهین می‌کنند، اظهار داشت: بعضی از مدیران گستاخانه در برابر درخواست اعضای شورای شهر برای حل مشکلات مردم می‌گویند من شورا نمی‌شناسم.

وی ادامه داد: برخی‌ها در اتفاقات اخیر دنبال موج سواری هستند و از هم اکنون که نزدیک به ۱۵ ماه از عمر شورای چهارم مانده قصد تبلیغات برای شورای پنجم را دارند.

این عضو شورای شهر تبریز انفعال در بین اعضای شورای شهر را یک مشکل مهم دانست و افزود: متاسفانه در شورا هم کلام و هم دل نیستیم و همین باعث می‌شود مصاحبه یک عضو را یک عضو دیگری با مصاحبه‌ای دیگر خنثی می‌کند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در ادامه به موضوع تبریز ۲۰۱۸ اشاره کرد و گفت: کارهای هماهنگی به معاونت فرهنگی سپرده شده که بنابه اظهار نظر شهردار در چارت جدید حذف خواهد شد لذا جا دارد در این مورد سریعا تصمیم‌گیری شود.

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنانش به جلسات برگزار شده کمیسیون معماری و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در این جلسات در خصوص موضوعات مختلف جلسه داشتیم و از تمام اعضای کمیسیون که در آنها حاضر بودند تشکر می‌کنم.

وی موضوعات مطرح شده در این جلسات را، بررسی وضعیت روستاهای الحاقی، طرح جامع تبریز، عملکرد دفاتر پیشخوان، پروژه‌های سال ۹۵، مشکلات حوزه فضای سبز، وضعیت شهرک خاوران، تبریز ۲۰۱۸، وضعیت میدان آذربایجان، ایستگاه‌های مترو، خانه ستارخان و آب نماهای تبریز دانست و اظهار داشت: در مورد این موضوعات تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گرفته است.