ساماندهی و بهسازی پیاده‌راه‌های ائل‌گولی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال
ساماندهی و بهسازی پیاده‌راه‌های ائل‌گولی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از ساماندهی و بهسازی پیاده‌راه‌های مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی با مصالح طبیعی و با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، سیامک آسیایی که صبح امروز در جریان بازدید خود از پروژه‌های عمرانی مجموعه ائل‌گولی سخن می‌گفت با اعلام این خبر، تصریح کرد: مجموعه ائل‌گولی یکی از مراکز اصلی تفرجگا‌هی در شمال غرب کشور است که همه روزه پذیرای خیل عظیمی از میهمانان داخلی و خارجی و نیز همشهریان عزیز می‌باشد که ارائه خدمات بهینه و میزبانی شایسته از آن عزیزان جزو برنامه‌های اصلی و اقدامات اجرائی سازمان سیما، منظر و فضای سبز قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پیاده راهها و معابر دسترسی مجموعه ائل‌گولی در گذر زمان بعضاً دچار آسیب و تخریب شده است از اجرای عملیات بهسازی و ساماندهی کامل آنها خبر داد.

آسیایی همچنین در این زمینه استفاده از مصالح طبیعی در بهسازی پیاده راهها را یادآور شد و خاطر‌نشان کرد: در انتخاب نوع مصالح مورد استفاده در عملیات ساماندهی پیاده راهها سعی شده است از بهترین و با دوام‌ترین نوع مصالح طبیعی یعنی سنگ اسپراخون استفاده شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز هزینه اجرای طرح ساماندهی و بهسازی معابر دسترسی مجموعه ائل‌گولی را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.