دستگیری ۴ هزار و ۷۴۰ قاچاقچی، توزیع‌کننده و معتاد متجاهر در آذربایجان‌شرقی
دستگیری ۴ هزار و ۷۴۰ قاچاقچی، توزیع‌کننده و معتاد متجاهر در آذربایجان‌شرقی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی گفت: در دو ماهه نخست سال‌جاری ۴ هزار و ۷۴۰ نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده، حمل‌کننده و معتاد متجاهر در استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

عصر تبریز: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی گفت: در دو ماهه نخست سال‌جاری ۴ هزار و ۷۴۰ نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده، حمل‌کننده و معتاد متجاهر در استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدعلی نصرتی اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ نفر از معتادان در مرکز ماده ۱۶ پذیرش شده‌اند که ۸۰۰ نفر پس از بهبودی به آغوش جامعه بازگشته‌اند.

سردار محمدعلی نصرتی افزود: در دو ماهه نخست سال جاری ۱۲۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط شده و در این مدت ۴ هزار و ۷۴۰ نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده، حمل‌کننده و معتاد متجاهر در استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به متلاشی کردن سه باند مهم تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، گفت: در سال جاری هیچ کارگاه تولیدی مواد محرک صنعتی مثل شیشه کشف نشده که نشان‌دهنده عدم فعالیت تولیدکنندگان این مواد در استان است.

در پایان این نشست از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با موادمخدر و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان و همچنین تعدادی از خیران و خبرنگاران فعال در این عرصه قدردانی شد.