هنرمند تبریزی: دنیای مجازی، پر از سرگشتگی است/ ماهیت نمایشگاه زن، سردرگمی های دنیای مجازی است
هنرمند تبریزی: دنیای مجازی، پر از سرگشتگی است/ ماهیت نمایشگاه زن، سردرگمی های دنیای مجازی است

دل آرام کرمانی، فارغ التحصیل رشته نقاشی در گفتگو با عصر تبریز با اشاره به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «سرگشتگی» در تبریز گفت: محوریت نمایشگاه زن، فضای امروزی و سردرگمی های دنیای مجازی است که به اضافه مشکلات اقتصادی و همه مشکلات فرهنگی است و همه اینها گاها به صورت خشم یا افسردگی بروز می […]

دل آرام کرمانی، فارغ التحصیل رشته نقاشی در گفتگو با عصر تبریز با اشاره به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «سرگشتگی» در تبریز گفت: محوریت نمایشگاه زن، فضای امروزی و سردرگمی های دنیای مجازی است که به اضافه مشکلات اقتصادی و همه مشکلات فرهنگی است و همه اینها گاها به صورت خشم یا افسردگی بروز می کنند.

عصر تبریز:دل آرام کرمانی، فارغ التحصیل رشته نقاشی در گفتگو با عصر تبریز با اشاره به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «سرگشتگی» در تبریز گفت: این نمایشگاه سومین نمایشگاهی است که برگزار می کنم، در کل هدفم از این نمایشگاه ماهیت زن می باشد.
وی اظهار داشت: به نظر من در این دنیای مجازی، زندگی پر از سرگشتگی شده است، خصوصا خانم های امروزی که در مصرف گرایی غرق شده اند، متاسفانه زن امروز درحالی که فکر می کند در زندگی عادی در حال قدم زدن می باشد ولی در آن لحظه معلق هستند، یعنی فکر می کنند در دنیای واقعی هستند، مثلا در حین آشپزی کردن فقط جسمشان مشغول آشپزی است و فکرشان جای دیگری است.
کرمانی افزود: محوریت نمایشگاه زن و فضای امروزی و سردرگمی های دنیای مجازی است که به اضافه مشکلات اقتصادی و همه مشکلات فرهنگی است و همه اینها گاها به صورت خشم یا افسردگی بروز می کنند.
این هنرمند تبریزی تصریح کرد: گاها می بینیم زنان درصدد به دست آوردن دنیا، امیال و آرزوهای دوران کودکی و عروج هستند ولی نمی توانند. وقتی ما تابلوها را می بینیم؛ از وسط قطع شده اند یعنی فقط پایین تنه خانم ها رو مشخص است، این به این معنی است که می خواهند عروج کنند ولی نمی توانند، می خواهند به امیال و آرزوهاشون برسند ولی نمی توانند و نهایتا سرکوب می شنوند، چون توانایی رسیدن به خواسته های خود را ندارند و در آن لحظه و آن مکان معلق می مانند، زمان و مکان دیگر مطرح نیست.
گفتنی است نمایشگاه سرگشتگی در فرهنگسرای هنری کیاوش واقع در خیابان امام(ره) نرسیده به چهارراه منصور کوچه سیدزاده پلاک ۱۳ برگزار گردید و با استقبال شهروندان تبریزی مواجه شد.