استاندار آذربایجان‌شرقی: آمریکا از شکست‌های اخیر خود درس عبرت بگیرد
استاندار آذربایجان‌شرقی: آمریکا از شکست‌های اخیر خود درس عبرت بگیرد
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: جواب همه تنش‌های ایجاد شده از سوی استکبار توسط مدافعان حرم، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و مردم مسلمان داده شد ولی گویا درس عبرتی برای آنها نشده است.

به گزارش عصر تبریز و به نقل از فارس، مجید خدابخش در حاشیه راهپیمایی مردم تبریز علیه اظهارات سخیف ترامپ در جابه‌جایی پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، اظهار کرد:

مقام معظم رهبری نوید این را داده‌اند که تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام اسرائیل نخواهد بود و همه این اقدامات ناشی از ناتوانی در مقابل مقاومت مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه تصمیم اخیر آمریکا در رابطه با جابه‌جایی پایتخت رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن آن از طرف همه مسلمانان محکوم بوده، گفت:

مسلمانان به صورت یکدل اجازه تحقق چنین موضوعی را نخواهند داد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با ابراز اینکه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی همیشه تلاش می‌کنند که خاورمیانه را تحت کنترل و تنش قرار دهند، افزود:

جواب همه تنش‌های ایجاد شده توسط مدافعان حرم، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و مردم مسلمان داده شده است ولی گویا درس عبرتی برای آنها نشده است.

وی خاطرنشان کرد:

داعش و نحوه تشکیل آن نیز جزو توطئه‌های آمریکا بوده و بعد از نابودی، آمریکا دید که شکست خورده است از این رو دست به این توطئه تازه زده که انتظار نیز می‌رفت.

خدابخش افزود:

توطئه جدید آمریکا نیز همانند سایر توطئه‌هایش با شکست روبه رو شده و از بین خواهد رفت.