خنثی سازی اقدام عربستان برای بمب گذاری در شرق ایران
خنثی سازی اقدام عربستان برای بمب گذاری در شرق ایران

وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از کشف دو محموله انفجاری در شرق و غرب کشور خبر داد که یکی از آن ها از سوی سرویس های اطلاعاتی عربستان برنامه ریزی و هدایت شده بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند دو محموله […]

وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از کشف دو محموله انفجاری در شرق و غرب کشور خبر داد که یکی از آن ها از سوی سرویس های اطلاعاتی عربستان برنامه ریزی و هدایت شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند دو محموله بمب، مواد منفجره و مهمات را که به منظور عملیات تروریستی و انفجاری گسترده در اماکن عمومی وارد کشور شده بود را شناسایی و خنثی کنند. در نخستین عملیات ۲۳ بمب آماده انفجار از نوع ریموتی که با برنامه‌ریزی و هدایت سرویس‌های اطلاعاتی عربستان با هدف انجام اقدامات ایزایی و ایجاد ناامنی در استان‌های شرقی، از شرق کشور وارد شده بود، کشف و ضبط شد.

این اطلاعیه می افزاید: در دومین عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان موفق شدند در ادامه ضربه به تیم‌های تروریستی تجهیزات و ابزار لازم در ساخت چندین بمب شامل ماده منفجره، تی‌ان‌تی و سی‌۴، کیت‌های انفجاری و ۱۵۰ چاشنی الکترونیکی متعلق به یکی از گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریست را در مریوان کشف و ضبط کنند.

وزارت اطلاعات تاکید کرد که از عناصر این گروهک تروریستی که از کردستان عراق به منظور انجام عملیات ایزایی و انفجاری وارد کشور شده بودند، همچنین ۴۱ نارنجک و ۳۱ خشاب کلاشینکف، ۴ گلوله آرپی‌جی و چندین قبضه سلاح جنگی کشف شد.