بیانیه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به دنبال اعلام توافق هسته ای
بیانیه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به دنبال اعلام توافق هسته ای

عصر تبریز: سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در بیانیه ای اعلام توافق هسته ای را تبریک گفته و تاکید نمود: امید است توافق وین در کوتاه مدت، به ثبات و بهبود اقتصادی کشور منجر شده و در بلند مدت با حمایت از تولید و صادرات به ویژه در بخش کشاورزی بتواند به جهش اقتصاد ملی بیانجامد. […]

عصر تبریز: سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در بیانیه ای اعلام توافق هسته ای را تبریک گفته و تاکید نمود: امید است توافق وین در کوتاه مدت، به ثبات و بهبود اقتصادی کشور منجر شده و در بلند مدت با حمایت از تولید و صادرات به ویژه در بخش کشاورزی بتواند به جهش اقتصاد ملی بیانجامد.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

درود و سلام به ارواح طیبه شهدای اسلام و انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هسته ای کشورمان و گرامیداشت یاد ونام حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و توفیق برای خدمتگزاران میهن اسلامی در دولت تدبیر و امید و بهروزی برای مردم غیور ایران اسلامی.

اینک که طولانی ترین مذاکرات دیپلماتیک هسته ای به منزلگاه آخر رسیده و طرفین مذاکرات با پذیرش مسیر گفتگو و تعالی، به توافق جامع هسته ای دست یافته اند، پیش از هر چیز قدردانی صمیمانه خود را از مجاهدتهای عالمانه و شبانه روزی سرداران دیپلماسی و هیأت مذاکره کننده کشورمان و در رأس ایشان وزیر محترم امورخارجه جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف که مقام معظم رهبری به حق از تیم مذاکره کننده ایران به عنوان امین، غیور، شجاع و متدین یاد نمودند اعلام می نمائیم.

بدون تردید اعلام این توافق به منزله پیروزی ملت غیور ایران و ثمره خون شهیدان انقلاب و مجاهدتهای ایثارگران است ، این پیروزی حاصل نمی شد مگر این که ملت ایران فراز و نشیب های دفاع مقدس و تحریم را با موفقیت طی نمایند. این پیروزی علاوه بر مقاومت جانانه ملت، ثمره تشخیص به هنگام ملت فهیم ایران در انتخاب دولت تدبیر و امید و شخصیت انقلابی و اهل گفتگو ومنطق جناب آقای دکتر حسن روحانی است و حمایتهای راه گشا و مستمر مقام معظم رهبری از دولت و به ویژه از هیأت مذاکره کننده و نام بردن از ایشان به عنوان افرادی متدین، شجاع ، غیور و قابل اعتماد علت بی بدیل رسیدن به این توافق است.

سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی این موفقیت و پیروزی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران تبریک گفته و اعلام می دارد مذاکرات نشان داد ایران اهل تعامل است و تحقق این پیروزی به واسطه همبستگی ملی بوده و همچنین وقوع آن را از دستاوردهای اصلی « همدلی و همزبانی دولت و ملت» می داند لذا امیدوار است توافق وین در کوتاه مدت، به ثبات و بهبود اقتصادی کشور منجر شده و در بلند مدت با حمایت از تولید و صادرات به ویژه در بخش کشاورزی بتواند به جهش اقتصاد ملی بیانجامد.

در پایان از درگاه الهی متواضعانه استدعا داریم نظام جمهوری اسلامی ایران را مشمول رحمات واسعه خود قرار داده و به برکت ماه عزیز رمضان نعمات خود را با توفیق روز افزون به اکمال و اتمام برساند.