خطیبی قراردادی با تراکتور ندارد/ نقل و انتقالات زیر نظر من انجام می‎شود
خطیبی قراردادی با تراکتور ندارد/ نقل و انتقالات زیر نظر من انجام می‎شود
مدیر تیم تراکتورسازی تبریز می‎گوید: تمامی نقل و انتقالات باشگاه باتوجه به اختیاراتی که مالک باشگاه داده است، زیر نظر من انجام می‎شود.

رضا مهاجری، مدیر تیم تراکتورسازی تبریز پس از حضور در این تیم با هجمه های بسیاری روبرو شد. او در حال حاضر خود را مسئول شماره یک نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی می‎داند و هیچ تمایلی نیز به مربیگری در تراکتورسازی در فصل جاری ندارد.

با توجه به شرایط موجود و موضوعات مختلف پیرامون مهاجری و باشگاه تراکتورسازی، سراغ او رفتیم. در ادامه می‎توانید مصاحبه خبرنگار عصر با رضا مهاجری را بخوانید:

در مورد کیانی اتفاقات خوبی نیفتاد

ما همه شرایط را به کیانی گفتیم ولی چیزی که اتفاق افتاد شکل خوبی نداشت. ما همچنان امیدوار هستیم تا کیانی در تراکتور بماند. من به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی به همه بازیکنانی که در تراکتورسازی هستند یا می‎خواهند به این باشگاه بپیوندند می‎گویم که ارزش بازی کردن در تراکتورسازی کمتر از پرسپولیس و استقلال نیست و باید بدانند که پیراهن چه باشگاه بزرگی را برتن دارند یا در آینده خواهند پوشید.

بازیکنی نمی خواهیم که هدفش پول باشد

ما بازیکنی را جذب می‎کنیم که هدفش از آمدن به تراکتورسازی پول نباشد. اگر در مذاکره با بازیکنی به این نتیجه برسیم که قلبش با تراکتورسازی نیست، مذاکرات را ادامه نمی‎دهیم. همان گونه که گفتم تراکتورسازی تیم بسیار بزرگی است که بازیکنانش بایستی به ارزش بالای پیراهنی که به تن می‎کنند واقف باشند.

مربی تراکتور نمی‎شوم

من به عنوان مدیر تیم های تراکتورسازی انتخاب شده‎ام و تمامی نقل و انتقالات باشگاه باتوجه به اختیاراتی که مالک باشگاه داده است، زیر نظر من انجام می‎شود. امسال در تبریز به هیچ وجه مربی نخواهم بود و برای مربیگری نیامده‎ام.

خطیبی قراردادی با تراکتور ندارد

آقای خطیبی بخاطر تعصبی که به فوتبال آذربایجان و تراکتورسازی دارد در کنار ما حضور یافته است. او در نقل و انتقالات به بنده کمک می‎کند وگرنه هیچ قراردادی با باشگاه ندارد و نقش اصلی در نقل و انتقالات را بنده برعهده دارم. در مورد دستیار اول شدن آقای خطیبی هم باید بگویم که طی روزهای آینده همه ابهامات در این مورد برطرف خواهند شد.

بازیکنان خارجی با نظر توشاک جذب می‎شوند

تمامی بازیکنان خارجی با نظر مستقیم سرمربی جذب خواهند شد و ما تمام سعی خود را انجام می دهیم تا تیمی بسیار قوی و یکدستی را ببندیم. در مورد بازیکنان خارجی با توجه به شناخت بالای آقای توشاک منتظر هستیم تا ایشان در تبریز حضور یافته و کارمان را آغاز کنیم.

انتهای پیام/