اصولگرایان باید به اجماع نظر نخبگان باز گردند / دوره شیخوخیت به پایان رسیده است
اصولگرایان باید به اجماع نظر نخبگان باز گردند / دوره شیخوخیت به پایان رسیده است
عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اصولگرایان باید برای انتخابات ریاست جمهوری دور سیزدهم کاندیدایی را معرفی کنند که برای مسائل کشور به ویژه مشکلات اقتصادی برنامه ای مدون و منطقی داشته باشد.

به گزارش عصرتبریز، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به عملکرد و برنامه اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: این انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است و اصولگرایان باید کاندیدایی را معرفی کنند که برای مسائل کشور به ویژه مشکلات اقتصادی برنامه ای مدون و منطقی داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: مردم باید در این دوره از کاندیداها بدون توجه به گرایش های سیاسی برنامه بخواهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه روسای جمهور ما طی چند دوره اخیر یعنی بعد از نیمه دوم دهه ۷۰ تاکنون بعد از انتخاب توسط مردم بحث محدودیت اختیارات خود را مطرح می کنند.

وی تاکید کرد: اعلام می کنند اختیارات شان کم است در صورتی که این اشخاص قبل از پذیرش مقام ریاست جمهوری می دانستند که وظایف این مقام مطابق قانون اساسی تا چه حدودی است.

سعیدی با بیان اینکه شعارها و جهت گیری های کاندیداهای ریاست جمهوری بعد از انتخاب دچار تغییر می شود، افزود: و این مشکل اساسی است که کاندیداها بعد از پیروزی کم کاری و سوء مدیریت خود را به پای عدم اختیارات می گذارند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد:  برخی کاندیداها در زمان انتخابات برنامه خاصی برای اقتصاد کشور ندارند شاید تنها آقای محسن رضایی بود که متاسفانه مورد اقبال عمومی قرار نگرفت.

وی ادامه داد:  علت آنکه اقبال عمومی یک دوره به سوی اصولگرایی و دوره دیگر اصلاح طلبان را انتخاب می کنند، همین مسئله است. مردم وقتی می بینند که رییس جمهور معرفی شده یک جناح نتوانسته موفق باشد در دور بعدی به سمت جناح رقیب می روند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به عملکرد جمنا در انتخابات ریاست جمهوری دور دوازهم هم گفت:  جمنا باید برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تغییرات و اصلاحات اساسی انجام دهد.

سعیدی تاکید کرد: با توجه به جمع بندی ها و روشی که جمنا طی دوره گذشته داشت، تجدید نظر اساسی در عملکرد این شورا احساس می شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی همچنین با بیان اینکه دوره شیخوخیت به پایان رسیده است، بیان کرد: در این دوره باید به اجماع نظر نخبگان بازگردیم، نمی شود یک نفر را محور قرار داد و دید چه می گوید.

انتهای پیام/