شهرداران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان مستثنی نیستند/ تمام نهادهای مرتبط با بودجه عمومی مشمول قانون جدید خواهند بود
شهرداران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان مستثنی نیستند/ تمام نهادهای مرتبط با بودجه عمومی مشمول قانون جدید خواهند بود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید براینکه شهرداران در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مستثنی نیستند از رفع ایراد آن و ارسال مجدد این قانون به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، زهرا ساعی در مورد وجود اختلاف‌نظرهایی پیرامون وضعیت شهردار تهران در اجرای طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: قطعا مسئولان تمام نهادهایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند مشمول این قانون قرار می‌گیرند و شهرداران هم از این امر مستثنی نیستند و نباید بازنشسته باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته شورای نگهبان این طرح را برای بررسی بیشتر بر روی جزئیات مربوط به نیروهای مسلح به مجلس ارجاع داده که روز گذشته هم در نشست کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و ایراد مذکور برطرف شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، خاطرنشان کرد: احتمال دارد هفته آینده در دستور کار صحن قرار گیرد که در این صورت بلافاصله بررسی شده و بعد از تصویب هم باید به سرعت اجرا شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در مورد اظهارنظری مبنی بر اینکه محاسبه مدت زمانی که از بازخرید شدن شهردار تهران گذشته است نشان می دهد که سوابق وی به ۳۵ سال رسیده که مشمول این طرح قرار گیرد، تصریح کرد: این مسائلی است که جزئیات آن باید مورد بررسی قرار بگیرد و هنوز به این کمیسیون نیامده که به طور مصداقی بدان ورود کنیم، اما در زمان اجرای این قانون قطعا به این مورد هم ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/