از تراکتور تا ماشین، اسم رمز: شوک مثبت!
از تراکتور تا ماشین، اسم رمز: شوک مثبت!
سرمربی جدید ماشین سازی با ورود خود یک شوک مثبت را به بازیکنان تیم وارد ساخت.

به گزارش عصرتبریز، رضا مهاجری، سرمربی جدید ماشین سازی با ورود خود یک شوک مثبت را به بازیکنان تیم وارد ساخت که حاصل آن کسب نتایج بسیار خوب و پایان روزهای سخت و کسب نتایج ضعیف است. ماشین سازی با مهاجری به معنای واقعی کلمه احیا شده و این را می توانیم علاوه بر نتایج تیم از روی جو موجود بر اردوی سبزپوشان نیز متوجه شویم.

ماشین سازان روز گذشته در دیداری دوستانه موفق شدند تیم دسته اولی شهرداری تبریز را با دو گل شکست دهند. آنها در این بازی دوستانه نیز پیروز شدند تا همچنان روی دور برد باشند. تمرینات ماشین سازی پس از چند روز تعطیلی از سر گرفته شده و بازیکنان تیم برخلاف هفته های ابتدایی با انگیزه ای بالاتر و جدیتی قابل توجه تمرین می کنند. بی شک باید تغییر سرمربی را که یک شمشیر دو لبه در فوتبال محسوب می شود راهکاری مناسب در مقطع فعلی برای ماشین سازی بدانیم که مسئولان این تیم آن را انجام داده و تیم شان را از بحران خارج ساختند.

لازم به ذکر است که رضا مهاجری در حالی سرمربی ماشین سازی شد که با توجه به رفاقت قدیمی خود با محمدرضا زنوزی، پس از خرید باشگاه توسط این مالک متمول تبریزی به عنوان اولین نفر به مجموعه تراکتورسازان اضافه شد. او پیش از انتخاب سرمربی وظایف فنی و نقل و انتقالات را بر عهده داشت و موفق شد بازیکنان شاخصی چون استوکس و سوگیتا را برای تراکتورسازان انتخاب کند. پس از برکناری فیروز کریمی، رضا مهاجری با پیشنهاد زنوزی راهی ماشین سازی شد تا شاهد شوک مثبت فعلی در این تیم باشیم.

انتهای پیام/س