بررسی وضعیت نهایی هافبک جنجالی تراکتوری ها
بررسی وضعیت نهایی هافبک جنجالی تراکتوری ها
هافبک جوانی که در نقل و انتقالات تابستانی به تراکتور پیوست اما نتوانست حضورش در این تیم را تثبیت کند، هفته هاست که در بلاتکلیفی قرار دارد و مشخص نیست که سرانجام چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود؟

به گزارش عصر تبریز، یوسف سیدی، هافبک جوان تیم گسترش فولاد (ماشین سازی فعلی) در نقل و انتقالات تابستانی پس از کش و قوس های فراوان به تراکتورسازی پیوست. حضور سیدی در تراکتورسازی در آن مقطع با حواشی بسیاری همراه بود و حتی در آستانه صورت نگرفتن نیز قرار گرفته بود. او در اردوی ترکیه تراکتوری ها حضور یافت بدون آنکه قراردادی را به امضا برساند، سپس در بازگشت به تبریز خبر رسید که توشاک او را نمی خواهد تا اینکه در آخرین روزهای نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی با انتشار یک خبر و عکس رسمی، عقد قرارداد با یوسف سیدی را تایید کرد. سیدی در تراکتورسازی حضور یافت و حتی در هفته های ابتدایی نیز در جمع بازیکنان این تیم حضور یافته و توسط توشاک به کار گرفته می شد تا اینکه وقفه طولانی مدتی در حضور این بازیکن در تمرینات و بازی های تراکتورسازی به وجود آمد. در همین مقطع، یوسف سیدی در محافل خصوصی از به مشکل خوردنش با توشاک سخن به میان آورده بود. ادعای سیدی سرانجام تایید شد و باشگاه تراکتورسازی با عنوان کردن این موضوع که توشاک از نظر فنی سیدی را نمی خواهد از این بازیکن خواست که به تیم سابقش بازگردد.

دعوای سیدی و تراکتورسازی با درخواست فوق کلید خورد. سیدی که از اتفاقاب رخ داده شده به هیچ عنوان راضی نبود، خواسته تراکتوری ها مبنی بر بازگشت به ماشین سازی را نپذیرفت و اعلام کرد که می خواهد خودش برای آینده اش تصمیم بگیرد. این در حالی بود که باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد، رضایت نامه این بازیکن را تنها برای حضور در ماشین سازی صادر خواهد کرد. دعوا تا جایی پیش رفت که سیدی از باشگاه شکایت کرد، باشگاه هم او را به کمیته انضباطی فرا خواند! سیدی اما در کمیته انضباطی باشگاه حضور نیافت تا اختلافات به اوج برسد. در این میان هر از گاهی صحبت از مذاکره سیدی با چند تیم به گوش می رسید که هیچ یک از این مذاکرات به حقیقت پیوند نخورد. در این میان ماشین سازان که به شدت از کمبود بازیکن رنج می برند، خواهان به خدمت گرفتن سیدی بوده و هستند. در چند روز اخیر پیشنهاد دیگری از سوی ماشین سازی به دست سیدی رسیده و باید دید که این بازیکن در نهایت چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد؟

با توجه به شرایط فعلی حضور در ماشین، تنها کورسوی امید بازیکن مغضوب تراکتور به شمار می رود.