برگ برنده تراکتور برای جذب قوچان نژاد
برگ برنده تراکتور برای جذب قوچان نژاد
مالک باشگاه تراکتورسازی برای جذب مهاجم سابق تیم ملی وارد عمل می شود.

به گزارش عصرتبریز، رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر مورد توجه سه تیم داخلی است. تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که برای جذب گوچی اعلام آمادگی کرده اند. در این میان، تراکتورسازی اولین تیمی بود که در لیگ هجدهم خواهان جذب مهاجم تیم هیفرنین شد. با توجه به نیاز اورژانسی سرخ پوشان فوتبال آذربایجان به مهاجم، قوچان نژاد یکی از گزینه هایی بود که آنها برای پر کردن جای خالی اروین و استوکس (در آن مقطع بازگشت استوکس در هاله ای از ابهام قرار داشت.) به دنبال به خدمت گرفتنش بودند. با پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر استقلال و پرسپولیس نیز به صف مشتریان این مهاجم ۳۱ ساله پیوستند.

در چنین شرایطی، تصمیم گیری برای قوچان نژاد اندکی دشوار شده است. او باید از میان سه تیم برتر فوتبال ایران یکی را انتخاب کند. البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد که او قید حضور در فوتبال ایران در مقطع فعلی را بزند. در چنین شرایطی اما، طبق اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی شخصا برای جذب قوچان نژاد وارد عمل شده است. این اتفاق می تواند یک پوئن مثبت برای تراکتورسازی به شمار برود. در نقل و انتقالات تابستانی و در جریان جذب ستاره هایی چون دژاگه، شجاعی، حاج صفی و استوکس به خاطر داریم که مالک متمول تراکتوری ها بی دردسر و بی سر و صدا وارد عمل شده و نتیجه تک تک مذاکرات نیز مثبت بود.

بر این اساس گفته می شود، جلسه ای بین قوچان نژاد و زنوزی در خارج از کشور برگزار خواهد شد. در صورتی که این جلسه برگزار شود به نظر می رسد که کار تراکتوری شدن گوچی را بایستی تمام شده بدانیم. البته هنوز جزئیات دقیقی از زمان و مکان دقیق جلسه یاد شده در دست نیست.

انتهای پیام/س