مذاکره بی سر و صدای تراکتوری ها با اسکوچیچ
مذاکره بی سر و صدای تراکتوری ها با اسکوچیچ
سرمربی فصل گذشته تیم خونه به خونه به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی سرمربی موقت تیم تراکتورسازی مطرح است.

به گزارش عصرتبریز، محمد تقوی پس از جدایی زودهنگام جان توشاک از تراکتورسازی تبریز، هدایت این تیم را به عنوان سرمربی موقت بر عهده گرفت. نتایج خوب تراکتور با تقوی باعث شد تا مدیریت باشگاه پروژه جذب سرمربی جدید را موقتا متوقف کند. شکست مقابل فولاد در هفته پایانی دور رفت اما باعث شد تا تراکتوری ها وارد چالش مهمی شوند. آنها که تدارک گسترده ای برای نیم فصل دوم دیده اند، به دنبال این هستند که با بهترین شرایط ممکن دور برگشت بازی ها را آغاز کرده و حداقل امتیازات را از دست بدهند. استخدام سرمربی جدید یکی از برنامه های تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی است. آنها پروژه جذب سرمربی را چراغ خاموش و بدون بازی های رسانه ای در حال پیگیری هستند. طبق اخبار به دست آمده از منابع آگاه، دراگان اسکوچیچ در مقطع فعلی جدی ترین گزینه تراکتوری ها به شمار می رود.

مذاکره بی سر و صدای تراکتوری ها با اسکوچیچ

اسکوچیچ که هدایت تیم های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان را در کارنامه دارد، فصل گذشته سرمربی تیم خونه به خونه بود. او در لیگ برتری کردن خونه به خونه ناکام بود و در پایان فصل از این تیم جدا شد. اینک تراکتوری ها در حال مذاکره با اسکوچیچ هستند و قرار است به زودی دیداری بین این مربی و محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی در ترکیه انجام بگیرد. گفته می شود که این دیدار روز سه شنبه هفته جاری انجام خواهد شد. محتویات این دیدار می تواند سرنوشت نیمکت تراکتورسازی در نیم فصل دوم را تا حد زیادی تعیین کند چرا که همان گونه که گفته شد اسکوچیچ جدی ترین گزینه تراکتوری ها برای جانشینی تقوی به شمار می رود.

لازم به ذکر است که جدایی ناگهانی اسدی را برخی به این موضوع ربط می دهند اما تا کنون هیچ اظهار نظر رسمی در این خصوص انجام نشده است.