مهاجری: تبانی با تراکتور؟ آبرویم را از سر راه نیاورده ام
مهاجری: تبانی با تراکتور؟ آبرویم را از سر راه نیاورده ام
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی می گوید آبرویش را از سر راه نیاورده که بخواهد برای نتیجه گرفتن تراکتورسازی تیم اول شهر تبریز با آنها تبانی کند.

به گزارش عصر تبریز، محمدرضا مهاجری ، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مورد شرایط این تیم که خود را برای حضور در نیم فصل دوم مسابقات صحبت کرد:

نیاز به دو سه بازیکن دیگر داریم

ماشین ما خدا را شکر چهار چرخش سالم است. سیلندرها سرویس شده و با آمادگی می رویم برای نیم فصل دوم. نیاز به دو سه بازیکن دیگر داریم تا شرایط خوبی برای نیم فصل دوم پیدا کنیم ولی باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که بازیکنان با کیفیتی را به تیم اضافه کنیم.

هیچ کس با آبرویش معامله نمی کند

مهاجری در مورد حواشی موجود در مورد تعاملات دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی گفت: «ما یک تیم مستقل هستیم و هویت خودمان را داریم. با شرایطی که فوتبال ما دارد، مالک این دو تیم را باید دستش را بوسید. سر استقلال اهواز چه بلایی آمد، سر تیم های  قدیمی دیگر فوتبال ما چه بلاهایی آمده و حالا یک نفر هم که آمده و برای فوتبال ایران هزینه می کند را تخریب می کنیم. شما ببینید برای استقلال و پرسپولیس هم یک نفر و یک ارگان تصمیم می گیرد ولی کسی نگاه نمی کند و همه به دو تیم تبریزی نگاه می کنند. ما با هم یک بازی داریم که هفته ششم است و در ضمن هیچ کس با آبرویش معامله نمی کند.»

تا الان این روحیه را در تیم ملی ندیده بودم

عملکرد تیم ملی به نظر من فوق العاده بود. من تا الان این روحیه را در تیم ملی ندیده بودم. قبلا تیم ملی به تیم های حریف فضا می داد و با شیوه دیگری بازی می کرد ولی در مقابل یمن که تیم بسیار خوبی بود و تیمی دست و پا بسته نبود، بسیار خوب عمل کرد و به نوعی یمن را با نمایشی که داشت له کرد و من واقعا به عنوان یک ایرانی از دیدن بازی تیم ملی لذت بردم. این نمایش نشان داد که تیم ما پتانسیل بازی با شیوه های دیگر را دارد ولی باید منتظر بازی های دیگر هم باشیم و ببینیم تیم چطور بازی خواهد کرد. اگر ژاپن، کره جنوبی و استرالیا قبل از مرحله نیمه نهایی حذف نشوند به نظرم همراه با ایران درنیمه نهایی خواهند بود و البته به این جمع باید قدرت سنتی قاره یعنی عربستان را هم اضافه کرد.

انتهای پیام/س