جشن تولد «مستربین» در کاخ باکینگهام
جشن تولد «مستربین» در کاخ باکینگهام

رووان اتکینسن ملقب به «مستر بین» برای بزرگداشت بیست‌و‌پنجمین سال تولد این شخصیت کمدی، با جارو و عروسک خرس جلوی کاخ باکینگهام لندن رفت و جشن تولد گرفت. رووان اتکینسن کمدین انگلیسی روز جمعه نشسته بر یک مبل سوار بر باربند مینی‌ماینر ۱۰۰۰ مدل ۱۹۷۶ و همراه با خرسک «تدی بیر» به میان علاقه‌مندان خود […]

رووان اتکینسن ملقب به «مستر بین» برای بزرگداشت بیست‌و‌پنجمین سال تولد این شخصیت کمدی، با جارو و عروسک خرس جلوی کاخ باکینگهام لندن رفت و جشن تولد گرفت.

رووان اتکینسن کمدین انگلیسی روز جمعه نشسته بر یک مبل سوار بر باربند مینی‌ماینر ۱۰۰۰ مدل ۱۹۷۶ و همراه با خرسک «تدی بیر» به میان علاقه‌مندان خود رفت که در میدان جلوی کاخ سلطنتی باکینگهام لندن هدایای تولد «مستر بین» را که در آن روز بیست‌و‌پنج ساله شد، روی هم چیده بودند.

جشن تولد مستر بین جلوی کاخ سلطنتی با جارو و عروسک خرس

به گزارش هالیوود ریپورتر، مستر بین همراه با گروهی از افسران پلیس که او را مشایعت می‌کردند، نشسته بر سریر سوار شده بر بادبند خودرو، در صحنه‌ای مشابه با یکی از نمایش‌های قدیمی خود خیابان‌های لندن را طی کرد، بستنی خرید و جلوی کاخ سلطنتی انگلستان در مراسم بیست‌و‌پنج سالگرد تولد شخصیت خود شرکت کرد.

جشن تولد مستر بین جلوی کاخ سلطنتی با جارو و عروسک خرس

رووان اتکینسن برنامه تلویزیونی «مستر بین» را از ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵ در تلویزیون اجرا کرد که این برنامه پنج بار نامزد جایزه بفتا شد. بعداً وی در فیلم‌هایی سینمایی در قالب این شخصیت بازی کرد و سریال انیمیشنی هم بر اساس آن ساخته شد.