نمایش اقتدار تراکتور در جهنم یادگار
نمایش اقتدار تراکتور در جهنم یادگار
اولین برد تراکتور در لیگ هجدهم در هفته دوم مقابل پرسپولیس بدست آمد.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتور آذربایجان در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف پرسپولیس رفت. این دیدار در نهایت با تک گل احسان حاج صفی در دقیقه ۴۵ به سود سرخ پوشان آذربایجان به پایان رسید.

جمعه هشتم شهریور ساعت ۱۷:۴۵
ورزشگاه یادگار امام، تماشاگر: حدود ۴۰ هزار نفر
گروه داوری: داور:   بیژن حیدری – کمک داوران: رضا سخندان و علیرضا ایلدروم

ترکیب دو تیم:

 تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، کوین فورچونه – سرمربی: مصطفی دنیزلی

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمدی نادری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور – سرمربی: گابریل کالدرون

تراکتور

شرح گل:

تراکتور ۱-۰ پرسپولیس (دقیقه ۴۵): احسان حاج صفی با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه در واپسین ثانیه های نیمه اول، بیرانوند را به زانو درآورده و دروازه پرسپولیس را باز کرد.

شرح بازی:

نیمه اول:

تراکتور در دقایق ابتدایی مالکیت توپ را در اختیار داشت و به دنبال این بود با حمایت هوادارانش راه دستیابی به دروازه حریف را به دست بیاورد. در سمت مقابل اما پرسپولیس با خطاهای پیاپی به دنبال متوقف کردن حریف و توقف سرعت بازی بودند که به این مهم نیز دست یافتند. پرسپولیس اما روی اشتباه رشید مظاهری اولین شانس دستیابی به گل را به دست آورد که علیپور نتوانست از آن سود ببرد و در سمت مقابل هم علیرضا بیرانوند خیلی زود این اشتباه را جبران کرد و اینبار فرصت را در اختیار تراکتور قرار داد.

بازی بی کیفیت دو تیم که با پاس های اشتباه پیاپی و دریبل‌های ناموفق و بازی فیزیکی در میانه میدان در جریان بود، تا دقایق پایانی یک بازی بی کیفیت را برابر هواداران قرار داده بود اما در نهایت این احسان حاج صفی بود که روی ارسال دژآگه و حرکت فوق العاده اش ضربه نهایی را وارد کرد و تیمش را برنده به رختکن فرستاد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم با تعویض هایی که دو سرمربی انجام دادند، بازی هیجان بیشتری به خود گرفت. شوت های سرکش و دیدنی میمبلا برای تراکتور و رسن برای پرسپولیس از روی ضربه آزاد از جمله صحنه های دیدنی این نیمه بودند که در هر دو مورد، واکنش های به موقع دروازه بانان دو تیم مانع از فروپاشی دروازه ها شد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، پرسپولیس فشار خود روی دروازه حریف را بیشتر کرد تا بتواند تک گل خورده را جبران نماید. این تلاش ها اما حاصلی در پی نداشت. واکنش دیدنی مظاهری روی ضربه سر وحید امیری در دقیقه ۷۵ را باید از صحنه های جالب این نیمه بدانیم که موجب نجات دروازه سرخ پوشان شد.