الهامی: بازیکنان کمک کردند تا مربی بهتری شوم
الهامی: بازیکنان کمک کردند تا مربی بهتری شوم
مربی تراکتور با بیان اینکه من برای کمک آمده بودم ولی اعتبار این بازیکنان به من اعتبار بیشتری داد، گفت: بازیکنان به من کمک کردند تا مربی بهتر و معتبرتری بشوم.

به گزارش عصرتبریز، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی سختی از آب درآمد. چون دو بحث وجود داشت. اولین بحث، مساله زمین است. زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس برخلاف ظاهری که دارد اصلا برای انجام یک بازی با کیفیت مناسب نیست. توپ کاملا در زمین گیر می‌کند. بازیکنان ما پا به توپ هستند اما سرعت تیم ما گرفته شده بود. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که در رختکن کردیم بازیکنان به آن چیزی که باید انجام می‌دادند آگاه شدند و از این موضوع خوشحال هستم. یک بازی خیلی خوب را از جانب هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند، البته موقعیت‌های ما بیشتر بود.

او ادامه داد: از این ناراحت هستم که در نیمه دوم یک موقعیت هم به تیم حریف ندادیم اما دو گل خوردیم و این من را اذیت می‌کند. موقعیت‌های ما اگر تبدیل به گل می‌شد می‌توانستیم بیشتر از این صاحب گل شویم. از بازیکنانم خیلی راضی هستم و دست تک تک‌شان را می‌بوسم. بازیکنان ما در این ۱۴ روز که چهار بازی انجام دادیم خیلی زحمت کشیدند. امروز هم بازی سخت و پرفشاری داشتیم، مخصوصا در نیمه اول که پیکان ما را غافلگیر کرد. خوشحالم از اینکه توانستیم سه امتیاز شیرین را از این‌جا بگیریم که هوادارانی که به این‌جا آمده بودند خوشحال به خانه برگردند.هواداران ما خیلی به ما کمک کردند و دست آن‌ها را می‌بوسم. ممنونیم از آن‌ها که ما را تنها نگذاشتند.

ساکت الهامی

الهامی اضافه کرد: تراکتور یک امانت در دست من است. تا روزی که این‌جا باشم صادقانه و خالصانه کار می‌کنم. افتخارم این است که بچه آذربایجان هستم. تا روزی که بخواهند من در خدمت‌شان هستم و هر اتفاقی که بیفتد می‌پذیرم. امیدوارم که در ادامه مسیر هم تراکتور واقعی را ببینیم. آرام آرام به یک تیم واقعی تبدیل می‌شویم. در ادامه مسیر هم اگر خدا کمک کند به پشتوانه این هواداران تیم خوبی را می‌سازیم.

مربی تراکتور درباره احتمال ماندنش در تیم به عنوان سرمربی هم توضیح داد: این سوالی است که باید از مدیریت باشگاه بپرسید چون من در جایگاهی نیستم که خودم را ابقا کنم یا خودم را بردارم. ما تیم خیلی خوبی داریم و آروزی خیلی از تیم‌ها این است که بازیکنان ما را داشته باشند. ولی در بعضی از پست‌ها برای تقویت باید یار بگیریم و مجموعه‌مان را قوی کنیم. تراکتور یک تیم بزرگ است و تیم‌های بزرگ در نقل و انتقالات به دنبال یارگیری هستند و ما هم همین کار را می‌کنیم؛ البته برای تقویت تیم نه برای جایگزینی بازیکنان.

او در پایان گفت: از آقای زنوزی که به من اطمینان کرد تشکر می‌کنم. من برای کمک آمده بودم ولی اعتبار این بازیکنان به من اعتبار بیشتری داد. بازیکنان به من کمک کردند تا مربی بهتر و معتبرتری بشوم. از بازیکنان، هواداران و مالک باشگاه ممنونم که من را به عنوان مسئول فنی تیم پذیرفتند.