ریسک بزرگ تراکتور در نقل و انتقالات
ریسک بزرگ تراکتور در نقل و انتقالات
ریسک بزرگ تراکتور در نقل و انتقالات می تواند در آینده ای نه چندان دور برای این تیم دردسر ساز شود.

به گزارش عصرتبریز، مدیران باشگاه ذوب آهن برای جایگزینی محمد باقر صادقی به دنبال یک دروازه بان جدید هستند و گفته می شود گزینه مدنظر آنها محمدرضا اخباری است. این دروازه بان که زمانی ملی پوش بود، در تراکتور فرصت بازی پیدا نکرد و حالا احتمال دارد به ذوب آهن برود.

تراکتوری ها که هنوز جواب قطعی به درخواست ذوب آهن نداده اند، نسبت به این انتقال کم تمایل نیستند. این در حالی است که با در نظر گرفتن برخی احتمالات، می توانیم این اتفاق را یک ریسک بزرگ برای تراکتور بدانیم؛ ریسکی که یک بار در لیگ هفدهم گریبان این تیم را گرفت.

فرزین گروسیان

زمانی که تراکتور از حضور در نقل و انتقالات محروم شد، با رفتن محمدرضا اخباری که تراکتوری ها تصور می کردند خواهند توانست او را در تیم شان حفظ کنند اما این اتفاق رخ نداد و با یک جای خالی بزرگ مواجه شدند. یک جای خالی که باید با دروازه بانی میدان ندیده آن را پر می کردند.

فرزین گروسیان، انتخاب تراکتوری ها بود، دروازه بانی که اشتباهات فاحش بسیاری داشت. حال در مقطع فعلی با از دست دادن اخباری، در صورتی که اتفاق غیر مترقبه ای برای رشید مظاهری رخ دهد، با توجه به اینکه حیدری در آغاز فصل از تراکتور جدا شد، نفر دومی که باید جانشین رشید شود، فاصله ای سرسام آور از نظر فنی با او خواهد داشت. و این یعنی یک ریسک بزرگ.