پنجمین روز ثبت نام در فرمانداری تبریز / در حال بروزرسانی
پنجمین روز ثبت نام در فرمانداری تبریز / در حال بروزرسانی

با ثبت نام نهایی مراجعه کنندگان تا ساعت ۱۲ امروز جمع ثبت نام کنندگان در مجلس خبرگان رهبری ۳۵ ومجلس شورای اسلامی نیز به ۱۱۸ نفر خواهد رسید.

عصر تبریز: رحیم شهرتی فر لحظاتی پیش گفت: تعداد ۱۸ نفر تا ساعت ۱۲ امروز دوم دی ماه برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده اند که از این تعداد ثبت نام ۱۱ نفرنهایی شده و۷نفر دیگر هم در حال طی مراحل ثبت نام می باشند.

فرماندار تبریز افزود: برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز ۵ نفر مراجعه کردند که ثبت نام ۱ نفر نهایی و مابقی نیز در مرحله ثبت نام می باشند.

وی همچنین ادامه داد: با ثبت نام نهایی مراجعه کنندگان تا ساعت ۱۲ امروز جمع ثبت نام کنندگان در مجلس خبرگان رهبری ۳۵ ومجلس شورای اسلامی نیز به ۱۱۸ نفر خواهد رسید.

 

۲ دی ۹۴

عصر تبریز: رحیم شهرتی فر تعداد ثبت نام کننده گان آخرین روز مجلس خبرگان را تا ساعت ۱۷ دوم دی ماه  ۴۴ نفر اعلام کرد و افزود: تا به این لحظه مراحل ثبت نام  ۳۹ نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان به صورت کامل پایان یافته و ۵ نفر دیگر در حال تکمیل مراحل ثبت نام هستند.

درضمن مهلت ثبت نام پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا ساعت ۱۸ امروز تمدید شده است.

فرماندار تبریز ادامه داد: تا به این لحظه ۱۵۱ نفر جهت کاندیدا شدن در مجلس شورای اسلامی در محل فرماندار تبریز حاضر شده اند که مراحل ثبت نام ۱۴۰ نفر به طور کامل پایان یافته است و ۱۱ نفر دیگرنیز در حال تکمیل مراحل ثبت نام هستند و از این تعداد ۲۵ نفربا مدرک دکترا و ۱۱۱  نفر فوق لیسانس و ۴ نفر هم دارای مدرک حوزوی می باشند.

از مجموع ۱۵۱ کاندیدای ثبت نام کننده در مجلس شورای اسلامی  ۱۳۰ نفر آقا و ۲۱ نفر نیز خانم می باشند.