توزیع ۱۵۰۰۰ غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد
توزیع ۱۵۰۰۰ غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۵ هزار غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح اطعام مهدوی توزیع شد.

به گزارش عصرتبریز، محمد کلامی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح اطعام مهدوی بخشی از رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان است که در ماه مبارک رمضان با هدف اطعام نیازمندان تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

وی افزود: آشپزخانه‌های مستقر در تبریز و شهرستان‌ها بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و با همکاری خیران و نیکوکاران در حال طبخ غذا در این طرح هستند و روزانه چهار هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورتگرفته، روز سیزدهم ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد امام حسن، ۸۵ هزار جیره خشک و اقلام بهداشتی بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.

کلامی با دعوت از مردم نیک‌اندیش استان برای پیوستن به رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان در ماه مبارک رمضان، گفت: شرایط سخت نیازمندان که بر اثر شیوع ویروس کرونا تشدید شده را می‌توان با همت و اراده عمومی بهبود بخشید.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به روش‌های غیرحضوری مشارکت در این رزمایش، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir و یا واریز وجه به شماره شماره کارت «۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۲۱» در این خیر کثیر سهیم شوند.