رشد ۴۶ هزار و ۵۷۲ واحدی بورس
رشد ۴۶ هزار و ۵۷۲ واحدی بورس
شاخص کل بورس اوراق بهادار در معاملات امروز یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ با رشد ۴۶ هزار و ۵۷۲ واحدی وارد کانال ۹۶۴ هزارتایی شد.

به گزارش عصرتبریز، بازار امروز همچون روزهای گذشته با افزایش تقاضا و صف‌های خرید شروع شد. همچنین چندین نماد بزرگ بانکی و معدنی به گردونه معاملات بازگشتند.

در بازار امروز شاخص کل متاثر از رشد نمادهای کگل، فولاد، وبملت، فملی، شبندر، کچاد و تاپیکو با افزایش ۴۶ هزار و ۵۷۲ واحدی روبرو شد و با ورود به کانال ۹۶۴ هزارتایی، به معاملات امروز پایان داد.

امروز نیز رکورد رشد روزانه شاخص کل شکسته شد و شاهد نزدیک شدن شاخص کل به محدوده ۱ میلیون واحدی هستیم.

شاخص کل هم وزن با بیش از ۱۳ هزار واحد افزایش به بالای ۳۱۱ واحد رسید و یک کانال دیگر را پشت را گذاشت.

ارزش معاملات بورس تهران بالای ۹۴۴۵ میلیارد تومان بود که در ۹۵۴ هزار و ۸۲۵ نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت که با بازگشایی نمادهای بزرگ شاهد رشد ارزش معاملات نسبت به دیروز بودیم.

نماد شستا با ۷۷۲ میلیون حجم به ارزش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان، برترین تقاضا و نماد کگل با بیش از ۱۵ میلیون حجم برترین عرضه را به خود اختصاص دادند.

نمادهای وغدیر با بیش از ۴۰۸ میلیارد تومان بیشترین ارزش معامله و وتجارت با بیش از ۵۷۶ میلیون بیشترین حجم معامله را به خود اختصاص دادند.

شاخص فرابورس با بیش از ۳۸۱ واحد افزایش به رقم ۱۱ هزار و ۸۴ واحد رسید و ارزش معاملات فرابورس بیش از ۴۳۸۲ میلیارد تومان بود.

نمادهای میدکو، صبا، شگویا، زاگرس، هرمز، دماوند و ومهان بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.