کشف ۵ کیلوگرم تریاک در بناب
کشف ۵ کیلوگرم تریاک در بناب
بناب - فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۹ تن کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سه نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی با بیان این‌که سه نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستکاه موتورسیکلت توقیف شد، گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ شفقی در ادامه به کشف ۹ تن کود شیمیایی قاچاق در بناب اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری، به دو دستگاه کامیون خاور مشکوک و متوقف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون های توقیف شده مقدار ۹ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اظهار کرد: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.