شاخص بورس به ۹۶۸ هزار واحد بازگشت
شاخص بورس به ۹۶۸ هزار واحد بازگشت
شاخص کل بورس اوراق بهادار، امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۹ با افت ۱۹ هزار واحدی به ۹۶۸ هزار واحد رسید.

به گزارش عصرتبریز، بازار امروز با کاهش قیمت‌ها شروع شد اما در میانه بازار برخی سهام‌ها از کف قیمتی به سقف قیمتی رسیدند و اکثر نمادها متعادل شدند، در پایان بازار، شاخص کل بیش از ۱۹ هزار واحد کاهش یافت و به ایستگاه ۹۶۸ هزار واحد بازگشت.

شاخص هم‌وزن همانند چند روز گذشته به افت خود ادامه داد و در نهایت با ۳۴۸۱ واحد کاهش به قله ۳۰۶ هزار واحد عقب‌گرد نمود.

ارزش معاملات بورس تهران ۱۰ هزار و ۵۱۸ میلیارد تومان بود که نسبت به دیروز با رشد خوبی همراه بود و همچنان نشان می‌دهد خریداران در قیمت‌های پایین حضور فعال دارند.

نماد شپنا با بیش از ۶۷۲ میلیارد تومان بالاترین ارزش معامله و وتجارت با بیش از ۲ میلیارد و ۶۴۷ میلیون بیشترین حجم معامله را به خود اختصاص دادند.

نماد غسالم پس از مجمع افزایش سرمایه، مورد بازگشایی قرار گرفت و با ۳۰٫۶ درصد بیشترین افزایش قیمت و نماد سرود با ۹٫۵ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نمادهای فولاد، فملی، کچاد، کگل، وبملت و تاپیکو به ترتیب با ۳۰۳۷ و ۱۹۹۲ و ۱۳۴۴ و ۱۳۱۴ و ۱۲۱۰ و ۹۷۷ بیشترین تاثیر منفی و نماد فارس با ۲۰۴۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.

شاخص فرابورس با ۱۰۶ واحد کاهش به رقم ۱۰ هزار و ۹۵۵ واحد رسید. ارزش معاملات فرابورس بیش از ۴۱۵۸ میلیارد تومان بود که همانند بورس نسبت به دیروز با افزایش همراه بود.

نمادهای صبا، میدکو، شگویا، ذوب، بجهرم و فرابورس بیشترین تاثیر منفی را داشتند.