به گزارش عصرتبریز، سعید حاجیزاده عصر روز گذشته که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مهمان برنامه تلویزیونی تبریزیم بود، اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز، پل ارتباطی بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری است.
او با بیان اینکه شهرداری تبریز ۳۰۰نوع خدمت برای شهروندان ارائه میکند، افزود: با توجه به این حجم از فعالیت و رابطه شبانهروزی شهروندان با این مجموعه خدوم، حفظ و تقویت ارتباطات، از وظایف و اهداف اصلی ما به شمار میآید.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز با بیان اینکه انعکاس خدمات شهرداری برای شهروندان یکی از ضرورتهای کار ما به شمار میآید، تصریح کرد: در مدت اخیر اقدامات و زحمات بزرگی همچون ضدعفونی معابر، گلکاری سطح شهر، درختکاریهای وسیع، توزیع چندهزارتنی آسفالت و… توسط خادمان مردم در شهرداری انجام شده که لازم است به سمع و نظر شهروندان عزیز برسد.
حاجیزاده با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه روابط عمومی، انعکاس مشکلات و کاستیهای شهروندان به مدیران مربوط است، گفت: رسانههای ما از جمله شهریارنیوز، تبریز مانیسپلتی، تبریز دات آی آر، سامانه ۱۳۷ و سایر رسانههای شهری در اختیار شهروندان هستند تا مشکلات خود را برای ما منعکس کنند و ما قول میدهیم که در سریعترین زمان ممکن، حصول نتیجه را به اطلاع عموم برسانیم.
او در بخش دیگری از صحبتهای خود درباره اقدامات امور بینالملل شهرداری تبریز تشریح کرد: تبریز با بیش از ۱۰شهر خواهرخوانده یا دارای تفاهمنامه دوستی و همکاری است که سعی میکنیم در طول سال ارتباطاتمان را بیشتر در حوزههای فرهنگی و هنری و اجتماعی حفظ و تقویت کنیم.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز با بیان اینکه روابط بینالملل تبریز با شهرهای خواهرخوانده از طریق وزارت امور خارجه انجام میشود، یادآور شد: اخیرا نیز در موضوع کرونا اگرچه پروتکلهای رسمی وزارت بهداشت برای شهرداریها وظیفهای در قبال برقراری ارتباط با شهرهای خواهرخوانده تعریف نکرده بود، اما شهردار محترم تبریز به درخواست شهرداری ارزروم، با شهردار این شهر طی برقراری تماس ویدیویی تبادل نظر و تجربه کرد و پنجشنبه جاری نیز به درخواست شهرداری ترابزون، با شهردار این شهر به صورت مجازی گفتوگو میکند.