بورس تهران ۳۳ هزار و ۷۰۷ واحد افت کرد
بورس تهران ۳۳ هزار و ۷۰۷ واحد افت کرد
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۶ خرداد ۱۳۹۹ با حدود ۳۴ هزار واحد افت به ایستگاه ۹۲۶ هزار بازگشت.

به گزارش عصرتبریز، بازار امروز با روند منفی و فشار فروش آغاز شد و در میانه بازار کمی بهبود یافت اما در پایان شاخص بورس تهران با افت ۳۳ هزار و ۷۰۷ واحد به ۹۲۶ هزار و ۱۳۲ واحد بازگشت و ۳٫۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

هم‌جهت با شاخص کل، شاخص هم‌وزن با ۵۸۱۵ واحد کاهش به رقم ۳۱۲ هزار و ۴۶۶ واحد رسید و بیش از ۱٫۸ درصد افت را ثبت کرد.

ارزش معاملات امروز بورس تهران با کاهش روبرو بود و بیش از ۶۸۰۸ میلیارد تومان بود که در بیش از ۸۸۸ هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

نماد خودرو با بیش از ۴۲۱ میلیارد تومان بالاترین ارزش معامله و نیز با بیش از ۳ میلیارد و ۵۲ میلیون بیشترین حجم معامله را به خود اختصاص داد.

نماد شسینا با ۵ درصد بیشترین افزایش قیمت و فاراک با بیش از ۶ درصد بیشترین کاهش قیمت را ثبت نمود.

نماد ونیکی با بیش از ۴۰ میلیارد تومان برترین تقاضا و نماد خگستر با بیش از ۸۹ میلیارد تومان برترین عرضه را به خود اختصاص دادند.

نمادهای فارس، فولاد، فملی، شستا، کگل، اخابر و کچاد به ترتیب با ۲۶۶۶ و ۲۳۷۳ و ۱۶۲۱ و ۱۵۳۷ و ۱۲۸۹ و ۱۲۶۶ و ۱۰۷۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.

شاخص فرابورس با ۱۹۵ واحد کاهش به رقم ۱۰ هزار و ۸۲۷ واحد رسید. ارزش معاملات فرابورس بیش از ۶۲۲۳ میلیارد تومان بود که بر خلاف بورس افزایش داشت.

نمادهای مارون، کگهر بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای میدکو، ذوب، شگویا، صبا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را در کاهش فرابورس داشتند.