بورس تهران بر فراز یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ایستاد
بورس تهران بر فراز یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ایستاد
در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس ۶۶ هزار و ۴۴ واحد افزایش یافت و بر فراز یک میلیون و ۶۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد ایستاد.

به گزارش عصرتبریز، معاملات امروز بورس همانند دیروز با افزایش تقاضا شروع شد و اکثر سهم‌ها در سقف قیمتی معامله شدند. در پایان شاخص کل ۶۶ هزار و ۴۴ واحد افزایش یافت و موفق شد قله یک میلیون ۶۰۰ هزار را فتح نماید و بر فراز یک میلیون و ۶۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد ایستاد و بازدهی ۴٫۲ درصدی را نصیب سهامداران نمود.

هم‌راستا با شاخص کل، شاخص هم‌وزن با ۱۳ هزار و ۳۲۱ واحد رشد تا رقم ۴۶۶ هزار و ۳۵۸ واحد پیش‌روی کرد و بیش از ۲٫۹ درصد بازدهی را به همراه داشت.

ارزش معاملات امروز بورس تهران با رشد نسبت به روز گذشته به بیش از ۱۳ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان رسید که در بیش از یک میلیون و ۳۹۱ هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت که نشان از پا بر جا بودن تقاضا و صف‌های خرید بود.

نماد فملی با بیش از ۵۳۱ میلیارد تومان بالاترین ارزش معامله و وتجارت با بیش از یک میلیارد و ۴۱۵ میلیون بیشترین حجم معامله را به خود اختصاص داد.

نماد وصنعت با ۳۲ درصد بیشترین افزایش قیمت و غبهنوش با ۵ درصد بیشترین کاهش قیمت را ثبت نمود.

نماد شستا با بیش از ۶۳۷ میلیارد تومان برترین تقاضا و دارا یکم با بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان برترین عرضه را به خود اختصاص داد.

امروز نیز نمادهای بانکی و فلزی و نیز پالایشی شامل نمادهای وبملت، فملی، خگستر، شپنا، وغدیر و وتجارت و فولاد در صدر نمادهای پر بیننده بورس تهران قرار داشتند.

نمادهای کچاد، فارس، فولاد، فملی، شستا، کگل و شپنا به ترتیب با ۶۸۵۱ و ۴۵۷۳ و ۴۴۵۹ و ۳۹۷۱ و ۲۴۶۳ و ۱۹۸۹ و ۱۸۱۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز ۴۸۳ واحد افزایش داشت و به قله ۱۷ هزار واحد صعود کرد. ارزش معاملات فرابورس به بیش از ۵ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان رسید که در ۷۱۵ هزار و ۷۶۰ نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

نمادهای کگهر، مارون، میدکو، صبا، زاگرس، شگویا و ومهان بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.