به گزارش عصرتبریز، سعید حاجیزاده در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا و پیوستن تبریز به شهرهای قرمز در میزان ابتلا به این ویروس، برنامهریزی برای آگاهیدهی به شهروندان در خصوص رعایت بهداشت فردی از سر گرفته شد.
او ادامه داد: بر همین اساس اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز با نصب ۴۰ بنر برگرفته از مضامین بهداشتی اقدام به اطلاعرسانی در این خصوص کرده است.
حاجیزاده افزود: در بیلبوردها و بنرهای جدید، بیشتر جملاتی همچون «من از تو مراقبت میکنم، تو از من» و «ما ماسک میزنیم» مورد تاکید قرار گرفته و از شهروندان خواسته شده استفاده از ماسک را جدی بگیرند.
او با بیان اینکه این اداره کل با بهرهگیری از ابزارهای مختلف اقدام به اطلاعرسانی در زمینه ویروس کرونا کرده است، گفت: اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز با توجه به وظیفه خود در ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از همان روزهای ابتدایی از طریق رسانههای مختلف نسبت به آگاهسازی عموم مردم اقدام کرده است که یکی از این رسانههای پرمخاطب شهری، بیلبوردها هستند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز از دو رویکرد «آموزش و پیشگیری» به عنوان وظایف اداره کل ارتباطات شهرداری در مقابله با ویروس کرونا نام برد و افزود: این اقدامات از اسفند ۹۸ طی سه مرحله شامل اقدامات پیشگیرانه، تشویق شهروندان به پیوستن به کمپین «در خانه بمانیم» و برنامه هایی برای در خانه ماندن شهروندان عملیاتی شده است.