مهاجری: مشخص نیست هدف از برگزاری این لیگ چیست؟
مهاجری: مشخص نیست هدف از برگزاری این لیگ چیست؟
سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: لیگ ما چهار ماه تعطیل بوده و بازیکنان آمادگی ندارند و واقعا مشخص نیست هدف از برگزاری این لیگ چیست؟

به گزارش عصرتبریز، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین‌سازی بعد از پایان دیدار نفت مسجد سلیمان و ماشین‌سازی در نشست خبری گفت: دو بحث برای این دیدار داریم که یکی شرایط فنی این دیدار است و دیگری شرایط حاکم بر فوتبال ما که در بحث فنی اینکه ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و شکل تیمی و هماهنگی نداشتیم که دو دلیل داشت یکی خستگی بازیکنان بود که هفته گذشته یک دیدار سنگین مقابل فولاد خوزستان داشتند که در پنج روز دوباره برگشتیم به خوزستان و بدن‌های بازیکنان در شرایط صددرصد بازی نیست و تحلیل رفت که در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کردیم و با میدان دادن به بازیکنان جوان توانستیم بازی را کنترل کنیم و صاحب چند موقعیت شویم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

اسم‌ها زیاد در فوتبال کمک نمی‌کند

مهاجری ادامه داد: به آقای مهدی تاتار و تیم مسجد سلیمان تبریک عرض می‌کنم ولی نیمه دوم ما را امیدوار کرد و این واقعیت را مشخص کرد که اسم‌ها زیاد در فوتبال کمک نمی‌کند و این عملکرد بازیکنان است که باید ملاک عمل قرار بگیرد. این دیدار یک تجربه خوب بود و سعی می‌کنم با فرصتی که داریم و با تمریناتی که خواهیم داشت در هفته آینده به شرایط بازی برسیم.

نتیجه آزمایشات خطای زیادی دارد و فدراسیون هم پاسخگو نیست

سرمربی ماشین‌سازی درخصوص وضعیت فعلی لیگ برتر توضیح داد: تیم ما یک بار روانی داشت و هفته گذشته با فولاد بازی کرده بودند و بعد از آن اعلام کردند که فولادی‌ها کرونایی داشتند و همین موضوع به بازیکن فشار روانی وارد می‌کند و الان اصلا تکلیف لیگ ما معلوم نیست و یک تیم به بازی نمی‌رود و تیمی می‌رود و از راه برمی‌گردد و یک تیم هم احترام می‌گذارد و بازی می‌کند و از طرفی هم نتیجه آزمایشات خطای زیادی دارد و فدراسیون هم پاسخگو نیست.

مشخص نیست هدف از برگزاری این لیگ چیست؟

مهاجری فدراسیون را مسئول رسیدگی به شرایط می‌داند و در این باره توضیح می‌دهد: فدراسیون به عنوان متولی فوتبال و سازمان لیگ به عنوان متولی برگزاری لیگ برتر باید پاسخگو باشد. تیم‌ها بازی می‌کنند که ترس دارند و سلامتی‌شان به خطر می‌افتد و بار روانی دارد و بازی نمی‌کنند محروم می‌شوند.  لیگ ما چهار ماه تعطیل بوده و بازیکنان تمرین نداشته‌اند و بعدا با فرصت بیست روزه مسابقات را فشرده برگزار می‌کنند و بازیکنان آمادگی ندارند و واقعا مشخص نیست هدف از برگزاری این لیگ چیست؟ استقلال به قرنطینه رفت و دیدارهایش دو هفته به تعویق خواهد افتاد و به نظرم برگزار نشدن لیگ در این شرایط بهتر است. فدراسیون باید تکلیف را مشخص کند و مدیریت کار سختی نیست و اگر بناست که ما برویم تست بدهیم و فدراسیون نتایج تست را قبول نکند بیایند شش افسر تست و آزمایش و یک آزمایشگاه در هر شهر مشخص کنند و همه در آن آزمایش بدهند و جواب نتایج مشخص و برابر باشد چراکه این شرایط برازنده فوتبال ما نیست و یک کلافه پیچیده است که آخرش مشخص نیست.