مشکلات معیشتی با وحدت قوا قابل رفع است
مشکلات معیشتی با وحدت قوا قابل رفع است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: مشکلات معیشتی کشور با وحدت و انسجام بین قوای حاکمه قابل حل و رفع است.

به گزارش عصرتبریز، مسعود پزشکیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات معیشتی و اقتصادی کنونی کشور با وحدت و انسجام بین قوای حاکمه قابل حل و رفع است.

وی افزود: باید توجه داشت که در شرایط سخت و دشوار اقتصادی امروز کشور، وحدت و انسجام بین قوا و استفاده از ظرفیت همه گروه‌های سیاسی در شرایط تحریمی، لازمه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: قدم اول برای رفع مشکلات معیشتی مردم و تعامل سازنده بین قوا، وحدت و انسجام است و هر حرکتی منطبق با منطق و عقلانیت باشد، به طور قطع به نتیجه خواهد رسید.

پزشکیان به توصیه مقام رهبری مبنی بر پرهیز نمایندگان مجلس از توهین یا تهمت به افراد نیز اشاره و یادآوری کرد: نماینده مجلس باید در چارچوب قانون به وظیفه نظارتی و تقنینی خود بپردازد، بنابراین هر گونه بی‌احترامی و رفتار خارج از چارچوب قوانین و مقررات موجود، برازنده مجلس کشور اسلامی نیست.

وی ادامه داد: انسجام و وحدت در وضعیت کنونی کشور به‌ویژه در شرایطی که فشارهای بیرونی افزایش یافته، بسیار ضروری است و ما باید با همه توان از ظرفیت همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی استفاده کنیم و با داشتن نگاه فراجناحی، مسائل و مشکلات مردم را در اولویت قرار دهیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی با حرکت در مسیر اعتدال و با انسجام و وحدت می‌تواند راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به دولت ارایه کند و در این راستا هماهنگی و تعامل قوا برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر انقلاب ضرورت دارد.