دستگیر اعضای یک باند سرقت و مال‌خر در تبریز
دستگیر اعضای یک باند سرقت و مال‌خر در تبریز
فرمانده نیروی انتطامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: اعضای یک باند سرقت و مال‌خر کالاهای ترانزیتی در شهر تبریز به دام افتاده و دستگیر شدند.

به گزارش عصرتبریز، سردار حسین عبدی روز دوشنبه در یک گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: اعضای یک باند سرقت و مال‌خر کالاهای ترانزیتی در شهر تبریز به دام افتاده و دستگیر شدند.

وی، تعداد اعضای این باند را ۹ نفر اعلام و اضافه کرد: ارزش کالاهای کشف شده از آنها ۱۰۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در پی وصول ۴ فقره پرونده نیابتی از شهرهای بندرعباس و آذرشهر مبنی بر سرقت کالاهای ترانزیت شده متشکل از پسته، مغز بادام و لوله‌های مسی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.

سردار عبدی با اشاره به تشدید اقدامات پلیسی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و سرقت، افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ساعت‌ها کار تحقیقاتی و انتظامی، ۹ نفر از اعضای این باند را که شامل ۳ سارق و ۶ مال خر بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به سرقت محموله‌های ترانزیت اعتراف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش کل اموال مسروقه ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: متهمان دستگیر شده برای تعیین تکلیف به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تبریز معرفی شده و از آن طریق با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.