عزاداری سکولار هیچ خطری برای دشمن ندارد
عزاداری سکولار هیچ خطری برای دشمن ندارد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: عزاداری سکولار هیچ خطری برای دشمن ندارد و همه تلاش دشمن برای انحراف جریان تشیع است.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در جلسه شورای نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، اظهار داشت: دشمنان اسلام به خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ تمام تلاش خود را در منحرف کردن تشیع صرف می کند چرا که می داند شیعه استحاله شده، مداح و عزادار استحاله شده و سکولار هیچ خطری برای دشمن ندارد.

وی اضافه کرد: دشمن برای انحراف شیعه به واسطه شناخت ضعیف تعدادی از عزاداران و برخی عوامل لندن نشین توانسته به اندکی اهداف خود برسد ولی غافل از این است که محبت امام حسین(ع) در دل شیعیان به ودیعه گذاشته شده است که روز به روز عاشقان و عارفان به قیام سیدالشهدا زیادتر می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: عزاداری سکولار هیچ خطری برای دشمن ندارد و همه تلاش دشمن برای انحراف جریان تشیع است.

حجت‌الاسلام سرایی در ادامه با بیان اینکه محدودیت های کرونایی نمی تواند عامل کمرنگ شدن اقامه عزاداری های امام حسین(ع) شود، تاکید کرد: محبان امام حسین(ع) بارعایت فواصل اجتماعی و پروتکل های بهداشتی امسال با شکوه ترین و پر محتواترین مراسمات را برگزار خواهند کرد.